1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

1000€ pelikone

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi Juu 09.02.2016.

  1. Juu

    Juu Newbie

    Liittynyt:
    08.02.2016
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Joo eiköhän sitä tuolla pärjää ja osat löytää helposti noilla numeroilla mitkä näkyy wwallun kuvassa
     
  2.  
  3. RatCon

    RatCon Senior member

    Liittynyt:
    18.01.2010
    Viestejä:
    9,502
    Kiitokset:
    574
    Pisteet:
    193
    On heillä takuut, hieman hankalampaa se vain on. Joudut vaan lähettelemään sinne ensin sähköpostia, jonka jälkeen itse tuotteen postilla. Kuljetuksien ja sähköpostien takia aikaa saattaa mennä pidempään kuin Suomessa, mutta mahdollista se kuitenkin on. Nykyään aika vähän tulee tietokonetavarassa maanantaikappaleita, mutta laadukkaat osat tuossa kuiteskin on valittu. Paljon parempi setti toi on mitä Suomesta, se on selvä juttu se.
     
    Juu kiitti tästä.
  4. Juu

    Juu Newbie

    Liittynyt:
    08.02.2016
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Pystyykö tuota sitten yhdistämään tai minkälaisen kaapelin tarvisi kun ois aikomus ainaki näin alussa telkkarin näyttö yhdistää siihen koneeseen sitte. Itse tutkin ja yritin selvittää asiaa mutta enpä paljon viisastunu ni jos joku osaa kattoa viisaammin. Telkkarissa olisi sitten ainakin hdmi, audio in ja rgb in (pc) paikat mitä katoin sieltä telkkarista.
    On se kiva kun itse tietää paljon näistä...
     
  5. Latekuu

    Latekuu Member

    Liittynyt:
    10.12.2015
    Viestejä:
    79
    Kiitokset:
    21
    Pisteet:
    18
    Pistät hdmi-piuhan näyttiksestä telkkariin.
     
    Juu kiitti tästä.

Jaa tämä sivu