1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

"Peliläppäriä" SSD:llä, 800€

Viestiketju Uutta kannettavaa ostamassa -osiossa. Ketjun avasi Harrowed 23.12.2014.

  1. Harrowed

    Harrowed Member

    Liittynyt:
    05.01.2010
    Viestejä:
    25
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Siskolle piti katsoa halpaa läppäriä jossa pyörisi videot, simssit ja World of Tanks mallikkaasti. Löytyykö markkinoilta 800€ hintaluokassa laadukasta läppäriä, josta löytyisi sekä grafiikkatehoa että täysiverinen SSD (128GB riittää)? Muilla ominaisuuksilla ei välttämättä hirveästi väliä kunhan ei mitään ihan hirvittäviä pullonkauloja löydy. Mitä itse katselin niin aikalailla SSD:stä kiinni, kun 750GB-1TB kiintolevyjä tarjosivat ennemmin taikka SSD cache purkkavirityksiä.

    Tai jos jollakulla on mielessä joku pari vuotta sitten ilmestynyt ultrabookki tai vastaava haetuilla ominaisuuksilla jonka voisi käytettynä nyt löytää tuolla 800 eurolla niin vinkatkaa.
     
  2.  
  3. RatCon

    RatCon Senior member

    Liittynyt:
    18.01.2010
    Viestejä:
    9,502
    Kiitokset:
    574
    Pisteet:
    193
    Mä luulen että tammikuussa alkaa alet läppäreiden osalta, ikinä ei kuitenkaan voi varmaks sanoa. Joka tapauksessa, se menee mielttömään kahlaukseen läpi kauppojen, kun ne laittaa kauppakohtaisia tarjouksia kehiin.

    Tossa suuntaa antavaa:
    http://www.gigantti.fi/product/tiet...35724/lenovo-flex-2-15-2-in-1-musta#tab-specs

    SSD on 256Gt, jolloin ois mahdollisuus asentaa sinne ees muutama peli. Näyttis riittää pyörittämään ees tyydyttävällä tasolla, tuplaydin toi on mutta kaikkea ei voi saada. Muistia suoraan 8Gt, mikä on bonusta.

    Näyttö on FullHD IPS paneelilla, Webbikamera ja windows mukana. Eli tommonen ois se mihin kannattaa tähdätä, miinuksena vaan näyttö joka on "vaan" vajaa 16 tuumaa.

    Eli vähintään noilla kriteereillä liikenteeseen.
     
  4. Themu

    Themu Active member

    Liittynyt:
    18.01.2006
    Viestejä:
    3,105
    Kiitokset:
    85
    Pisteet:
    78
    Tommonen on kyllä varmaan parasta mitä tuolla rahalla saa, itse tosin ostin 2.5v sitten i7 läppärin silloin ok näyttiksellä ja fullHD 17'' paneelilla karvan alta 900e. Lisäsin itse sitten ssd:n sinne. Nykyään nuo i7 läppärit ovat vaan törkeen kalliita.
    http://www.verkkokauppa.com/fi/product/50372/fbmbs/Asus-X751LN-TY012H-17-3-kannettava-Win-8-1-musta
    i7 + gtx 840 + 8Gt ram. Tosin ei full hd näyttöä tai ssd:tä 799e
    EDIT: Suoritin: Intel i7-4510U (Haswell, 2-ydintä) Mitä paskaa tämä nyt on? Ennen i7 sai 4-ydintä. Hoh hoijaa.
     
  5. RatCon

    RatCon Senior member

    Liittynyt:
    18.01.2010
    Viestejä:
    9,502
    Kiitokset:
    574
    Pisteet:
    193
    Sä valitset prossun ja näyttiksen väliltä yleensä:
    http://www.verkkokauppa.com/fi/prod...d-Edge-E540-15-6-Full-HD-i7-4702MQ-8GB-GT740M

    Näyttis karisee heti kun prossusta tehään 4ydin, samoin SSD tai normikovo
     

Jaa tämä sivu