1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ääni ei kulkeudu sharpin tv:hen hdmi piuhan kautta

Viestiketju TV-out -ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi jussiv 25.01.2015.

  1. jussiv

    jussiv Regular member

    Liittynyt:
    16.07.2007
    Viestejä:
    125
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    hei ,minulla on sellainen ongelma etten saa ääntä kuuluviin sharpin tv.ssä hdmi piuhan välityksellä http://www.sharp.fi/cps/rde/xchg/fi/hs.xsl/-/html/tuotetiedot.htm?product=LC32LE351EBK&cat=111
    En ymmärrä että mikä siinä on. Olen kolmella eri koneella yrittänyt ja kaikissa ääni kuuluu sonyn tv:stä heti ,ei muuta kuin vaihtaa hdmi outputin oletukseksi. Ajurit olen päivittänyt kahteen koneeseen. Silloin kun sharpin tv.n kytkee niin äänilaitteen hallinnassa näkyy tv ,mutta asetuksissa lukee hdcp ei tuettu. tv:lle menevää äänenvoimakkuutta voi suurentaa mutta mitään ei tapahdu kummiskaan. oudointa tässä on se että jos kytken satelliittivirittimen samalla hdmi kaapelilla televisioon niin silloin kyllä ääni kuuluu.
     
  2.  
  3. vps358

    vps358 Active member

    Liittynyt:
    14.11.2009
    Viestejä:
    4,513
    Kiitokset:
    227
    Pisteet:
    93
    Löytyiskö töllölle firmispäivitystä?
    Vanhakin töllö?
    Olisko takuita?
    Muuten taitaa mennä huoltokäynniksi viallisen HDMI-puolen takia....

    T: Vesku
     
  4. jussiv

    jussiv Regular member

    Liittynyt:
    16.07.2007
    Viestejä:
    125
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    tv on vajaa 1,5v vanha.reilu puol vuotta olisi takuuta jäljellä.On ollut ajatuksissa et käyn myyntiliikkees tiedustelemas et mitä tälle tehtäisiin
     

Jaa tämä sivu