1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Äänen voimakkuuden säätö ei toimi windows 7 kanssa

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Redboost 03.12.2009.

  1. Redboost

    Redboost Member

    Liittynyt:
    06.03.2009
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Morjensta. Minulla olisi sellaisia ongelmia nyt näitten ohjelmien kanssa, että en pysty säätämään volumea nyt mistään muusta paikasta kuin windwosin ala-palkista. Minun headsetissäni olisi volumen säätö napit, mutta niistä ei tapahdu yhtään mitään. Sama Logitech G11 näppäimistöni kanssa. En pysty säätämään volumea tai vaihtamaan kappaletta näppäimistöstäni. Sain pari päivää sitten tämän windows 7 joten olen aika uusi käyttäjä tuon kanssa. Huomasin myös, että mikkini tuossa headsetissä ei toimi lainkaan vaikka on kaikki uusimmat ajurit yms. Olisiko vika sitten windowsin omissa päivityksissä?

    Kiitän ja kumarran hyvistä vastauksista jo etukäteen!

    EDIT: Käyttis on muuten 64bittinen
     
    Viimeksi muokattu: 03.12.2009
  2.  
  3. Redboost

    Redboost Member

    Liittynyt:
    06.03.2009
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  4. nurmoosta

    nurmoosta Active member

    Liittynyt:
    15.01.2004
    Viestejä:
    2,365
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Et kerro koneestasi mitään...Mutuna kuitenkin; ajurit eivät ole asentuneet oikein tai eivät ole oikeat ko. laitteille/käyttikselle.
     
  5. Redboost

    Redboost Member

    Liittynyt:
    06.03.2009
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No ööh, Taidan tietää miksi tuo mikki ei toimi headsetissä. Siitä on vissiinkin mennyt mikki paskaksi joten pitää ottaa yhteyttä tuonne kauppaan mistä ostin sen. Mutta minulla on silti tuo ongelma, että en voi säätää volumea näppäimistöstäni(Logitech G11) sekä headsetistäni(Cyber Snipa Sonar 5.1).

    Koneesta sen verran, että pitäisi olla uusimmat ajurit kaikista ohjelmista ja osista yms.
    9800gtx+ näyttis, E8400 tupla prossut,550w tai 650w poweri, Asus P5Q emolevy, 4GB RAM ja tuo uusi Windows 7 64bit Home Edition. Mitäs muuta pitäisi koneesta kertoa?

    Hyvää joulua kaikille ja onnellista uutta vuotta näin vastausta odotellessa!!! :)
     
    Viimeksi muokattu: 24.12.2009

Jaa tämä sivu