1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Dvd-divx/xvid-soitinta hankkimassa

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi Neoni 30.07.2004.

  1. Neoni

    Neoni Member

    Liittynyt:
    29.06.2004
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Alkaisi kohta olla kesätyörahat tilillä ja olen jo pitkään arvellut ostaa dvd-soittimen kun koneella on aika köyhä katsoa. Laitteessa pitäisi myös olla divx/xvid-toisto ja tuki teksteille. Hintaa enintään 200e. Mitä ehdottaisitte? Olen jo vähän katsellut tuota KISSiä ja Yamadan soittimia mutta kumpi kannattaisi ottaa. Myös tuommoimen phillips näyttäisi ainakin ihan ok-vehkeeltä.
    Mutta mikä kannattaisi hankkia?
     
  2.  
  3. legomies

    legomies Guest

    No, itse ostin juuri Philipsin dvp630:n ja olen ollut oikein tyytyväinen. Helposti koodattavissa aluevapaaksi ja uudet firmwaret menee heittämällä sisään.
    Anttilassa 139e ja paljon iloa! :) Ainut mitä tietty toivoisi nuihin divX tekstityksiin, jotta soittimella voisi jotenkin muuttaa tekstin kokoa.. Kovin kaukaa ei passaa telkkua tuijottaa tai saa silmät kipeiks.
     
  4. Neoni

    Neoni Member

    Liittynyt:
    29.06.2004
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo itelläni tuo televisio on vain n. 1,5 metrin päässä joten tuskin siitä pahempaa haittaa olisi. Saa nyt nähdä mihin päädyn.
     

Jaa tämä sivu