AfterDawn logo

Suosittu The Last of Us -peli saapumassa kesällä paranneltuna versiona PlayStation 4:lle?

Juha Tuppi Juha Tuppi
6 kommenttia

Turkin PlayStationin varapääjohtaja ja Sonyn Euraasian markkinointipäällikkö Sercan Sülün lipsautti The Last of Us -pelin saapuvan kesällä PlayStation 4:lle sekä fyysisenä että digitaalisena versiona.

Tiedot paljastuksesta perustuvat Sülünin lausuntoon turkkilaisella Multiplayer-sivustolla julkaistussa videossa, jonka NeoGAF-foorumin käyttäjä Quirah on kääntänyt olennaiselta osaltaan englanniksi. Sülünin mukaan The Last of Us -pelin väitetty PS4-versio tulee parannelluilla grafiikoilla varustettuna ja sisältää myös Left Behind -lisäosan.

Sony ei kuitenkaan ole vielä vahvistanut tietoa. Kuten asiasta myös raportoinut GameSpot toteaa, ei olisi ensimmäinen kerta, kun paikallinen edustaja antaa vahingossa virheellistä tietoa. Toisaalta ottaen huomioon esimerkiksi Tomb Raider: Definitive Editionin menestyksen, paranneltu versio hittipelistä uudelle konsolille tuskin olisi huono ratkaisu Sonylta.

6 KOMMENTTIA

R4ndom11/6

Onko niin vaikea tehdä sitä pc:lle? Olisi varmasti pelaajia, itse ainakin olisin heti warettamassa sitä...

Agent_0072/6

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti R4ndom1:

Onko niin vaikea tehdä sitä pc:lle? Olisi varmasti pelaajia, itse ainakin olisin heti warettamassa sitä...


Sony on maksanut yksinoikeusextrat kehittäjille, joten PC-versiota ei nähdä.

Lumikki3/6

Viihdeteollisuuden yksinoikeudet kun tarjoaa kaikille kuluttajalle niin hienoja asioita. Yhdellä tätä yksinoikeudella ja toisella tuota, kuluttaja ostaa muka kaiken. Missä unelmien utopiassa viihdeteollisuus oikein elää?

Koko homma on kuluttajalle ota tai jätä riippuen mitkä laitteet ja palvelut kullakin kuluttajalla on. Oman myynti potentialin rajoittaminen rajoitetulle kuluttajamäärälle kun on taloudellisesti niin tuottoisaa. Ostajia olisi mutta ei kukaan hullu osta kaikkia laitteita ja palveluita, jonkun yksinoikeuksien takia.

Perttu74/6

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti R4ndom1:

Onko niin vaikea tehdä sitä pc:lle? Olisi varmasti pelaajia, itse ainakin olisin heti warettamassa sitä...

Warettamassa.. Miksi te luulette että suuria singleplayer pelejä ei tehdä tietokoneelle.

Syy siihen on että te lapset ette pytsy maksamaan pelistä. GTA V:n PC julkaisun lykkäämisen suurin syy oli suurien laittomuuslatausten takia..

Äly hoi älä jätä

brangio5/6

Mukaansa tempaava peli ja hyvä tarina

Marfin (vahvistamaton)6/6

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Agent_007:

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti R4ndom1:

Onko niin vaikea tehdä sitä pc:lle? Olisi varmasti pelaajia, itse ainakin olisin heti warettamassa sitä...


Sony on maksanut yksinoikeusextrat kehittäjille, joten PC-versiota ei nähdä.


Nope, Sony itseasiassa omistaa Naughty Dogin(kehittäjät).

TÄMÄN UUTISEN KOMMENTOINTI ON PÄÄTTYNYT