1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

NEC 1300 ja poltto-ongelma

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi [FIN]BigB 26.07.2004.

1. [FIN]BigB

[FIN]BigB Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mikähän kumma mahtaa olla, kun ei oikeen mikään levy tahdo kelvata asemalle... uusimmat firmwaret on ja muitakin vaikka kuinka koitettu....
    Aina tahtoo vaan heittää herjaa... "Failed to Write Sectors 0 - 15 - Power Calibration Area Error"

Mistähän siis oikeastaan on kyse... asema loppu jo vai mitäs???

2.  
  3. n_r

n_r Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kokeile pienentää polttonopeutta. Itelle tuli tuollaista herjaa aivan aluksi kun käytin jotain Princon tai Surburst? levyjä NEC1300:ssa. Eli levyt oli 4x levyjä (tms) mutta ne suostu palamaan vaan 1x tai 2x nopeudella.

4. [FIN]BigB

[FIN]BigB Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Juupas juu... hitto ku tarvii olla tyhmä eikä heti tajunnut koittaa hitaampaa polttonopeutta =)

No nyt palaa Princon 4x lätyt iha hyvin, mutta vaan 2x nopeudella.

5. n_r

n_r Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niinpästä niin. Ja sinullakin oli tuo maaginen PRINCO tuossa :)

Suosittelen RITEKin G04 levyjä (Grade A) jopa NEC suositteli noita omilla sivuillaan tuolle 1300:lle. PRINCOja ei tainnut listalta edes löytyä ja hintaero taitaa olla mitätön.

6. [FIN]BigB

[FIN]BigB Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    juups...
    Itse olen tilannut cdrohlingesta noita Professional 4x Speed DVD+R 4.7 GB 100 Stück (Plus-R) blank (TOP LINE DVD+R 4x Medium 4.70 GB/General in Cakebox) lättyjä. Ovat toimineet loistavasti 4x mulla ja levytkin ovat nättejä kun ei päällä lue mitään turhaa :D

Jaa tämä sivu