Mikähän kumma mahtaa olla, kun ei oikeen mikään levy tahdo kelvata asemalle... uusimmat firmwaret on ja muitakin vaikka kuinka koitettu.... Aina tahtoo vaan heittää herjaa... "Failed to Write Sectors 0 - 15 - Power Calibration Area Error" Mistähän siis oikeastaan on kyse... asema loppu jo vai mitäs???
Kokeile pienentää polttonopeutta. Itelle tuli tuollaista herjaa aivan aluksi kun käytin jotain Princon tai Surburst? levyjä NEC1300:ssa. Eli levyt oli 4x levyjä (tms) mutta ne suostu palamaan vaan 1x tai 2x nopeudella.
Juupas juu... hitto ku tarvii olla tyhmä eikä heti tajunnut koittaa hitaampaa polttonopeutta =) No nyt palaa Princon 4x lätyt iha hyvin, mutta vaan 2x nopeudella.
Niinpästä niin. Ja sinullakin oli tuo maaginen PRINCO tuossa Suosittelen RITEKin G04 levyjä (Grade A) jopa NEC suositteli noita omilla sivuillaan tuolle 1300:lle. PRINCOja ei tainnut listalta edes löytyä ja hintaero taitaa olla mitätön.
juups... Itse olen tilannut cdrohlingesta noita Professional 4x Speed DVD+R 4.7 GB 100 Stück (Plus-R) blank (TOP LINE DVD+R 4x Medium 4.70 GB/General in Cakebox) lättyjä. Ovat toimineet loistavasti 4x mulla ja levytkin ovat nättejä kun ei päällä lue mitään turhaa