eli mulla on leffa joka on mpeg-2 muodossa ja en saa sitä millään auki... oon jo ottanu powerdvd:n ja windvd:n, mut ei mitään apua... ainoa millä oon sen saanu auki on moonlightilla. se vaan on niin pa*ka laatunen ja se aukoo kaikki avi tiedostotkin sillä codekilla ja lisäks se pistää moonlight logon ärsyttävästi leffan päälle.. eli ohjelma millä haluan saada sen näkyyn on bsplayer (jotta saa tekstit näkyyn) saan sen kyllä auki media player classicilla, mutta se ei tue tekstityksiä... ei ole kiva kun alkaa harmaita hiuksia tuleen jo parikymppisenä... mulla on ace.megacodec.pack ja ffdshow codekit asennettuna... oon muutes sit käyttäny tota hakua, mutta en ole löytänyt mitään mistä olisi apua...
eikö täälä tosiaan ole ketään...? eli pistetään nyt alkuun yksinkertainen kysymys: pystyykö bsplayerillä kattoon mpeg2 leffoja?
noita codec paketteja ei kannata asentaa! Ja kyllä Media Player Classic tukee tekstityksiä: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/77478
ok.. oli vanha versio tosta classicista... mut nyt on ongelma subien koko... eli teksti on liian suuri. miten saan muutettua tota kokoo?