1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Nebula Digi-TV USB vai Hauppauge WinTV Nova-T (pci)?

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi SJK 25.07.2004.

  1. SJK

    SJK Regular member

    Liittynyt:
    25.07.2004
    Viestejä:
    205
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olen ajatellut ostaa digi-tv-kortin ja olen erityisesti kiinnostunut otsikossa mainituista malleista. Haluaisin tietää kyseisten laitteiden omistajien kokemuksia laitteista. Onko niissä joitain erityisen hyviä tai huonoja ominaisuuksia? Entä olisiko joku muu malli vielä parempi?
     
  2.  
  3. MaxPaine

    MaxPaine Guest

    en omista kumpaakaan, mutta olen ajatellut digi-tv-sovittimen hankintaa. tuossa hauppaugessa eivät toimi ylen tekstitykset ja myöhemmin muidenkaan kanavien (kun nekin vähitellen siirtyvät käyttämään standardin mukaista tekstitysjärjestelmää). muutenkin mielestäni tuo nebula (erityisesti tuo ulkoinen usb2 -malli) on paras digi-tv-sovitin tietokoneelle tällä hetkellä, ja olen suunnitellut sen ostoa.
     
  4. SJK

    SJK Regular member

    Liittynyt:
    25.07.2004
    Viestejä:
    205
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jep, kyllä varmaan itsekkin sen Nebulan mallin ostan. Olisi vain ollut kiva kuulla, mitä mieltä siitä on ihan käytännössä oltu.
     
  5. jeppes

    jeppes Member

    Liittynyt:
    22.07.2004
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  6. MaxPaine

    MaxPaine Guest

    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 25.07.2004
  7. jeppes

    jeppes Member

    Liittynyt:
    22.07.2004
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  8. _wilu_

    _wilu_ Member

    Liittynyt:
    20.07.2004
    Viestejä:
    17
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulle väitettiin, että hauppaugen tekstit saa näkyviin kolmannen osapuolen softilla ja vähintään silloin kun uudet ajurit päivitykset tulee sivuille... Kumpikin on digikorttien parhaimmistoa, mutta Nebulan softat ovat ylivoimaisia edelläkävijöitä...
     
  9. MaxPaine

    MaxPaine Guest

    oho, en tosiaan huomannut lukea noin pitkälle. johtui väsymyksestä :) (kello oli jotain yli kolmen yöllä). oli tosiaan ihan hyvä viestiketju, kun vähän tarkemmin tutustuin nyt päivällä.
    _X_X_X_X_X_[small]Max Paine[/small]
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 26.07.2004

Jaa tämä sivu