1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Mistä DVD-R elokuvia?

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi tonke 20.07.2004.

1. tonke

tonke Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ajattelin ihan kysästä,että mistä tai pikemminkin millä ohjelmalla te muut imuttelette dvd-r elokuvanne, jossa on suomi subit ja menut sun muut..

2.  
  3. gain

gain Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Lainaus säännöistä:

Viimeksi muokattu: 21.07.2004
  4. teme565

teme565 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    No ei niitä varsinaisesti tarvii imuttaa itse, riittää kun tekee tilauksen, niin posti tuo sulle sitte DVD:n
    Semmoset tilauksenteko-ohjelmat ku Internet Explorer ja Mozilla on toiminu mulla ihan hyvin. Kirjoita semmonen tekstinpätkä kun http://www.amazon.com niin pääset semmoselle sivulle mistä voi tilata DVD:tä... :)
    Tosin en ole ihan varma että onko noissa suomisubeja.

5. n_r

n_r Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Imutella elokuvia? Minä ainakin katson elokuvia. Makuuni on tuossa vieressä ja sieltä minä vuokraan leffat katsottavaksi - on menut, tekstitykset ja extratkin. Oikein hyvän kulttileffan saatan jopa tilata ihan omaksi (tai ostaa Anttilasta).

Ai mutta nehän ei olekaan DVD-R elokuvia? Kyllähän noita independent filmejä julkaistaan ihan webistä ladattavina versioida jotka sitten voi polttaa DVD:lle mutta niissä ei pahemmin ole tekstejä eikä menuja.

6. tonke

tonke Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    OK, kiitti vinkeistä :) Enpä ollut lukenut ohjeita tarpeeksi tarkasti... Eiköhän tästä ensi kertaan mennessä viisastu..

7. DVDR(W)

DVDR(W) Guest

Joo et ole ensimmäinen joka on täällä noita juttuja kysellyt :D Mutta olet kyllä eka joka tunnustaa virheensä eikä rupea haistattelemaan muille. Siitä pointsit...

Jaa tämä sivu