Ajattelin ihan kysästä,että mistä tai pikemminkin millä ohjelmalla te muut imuttelette dvd-r elokuvanne, jossa on suomi subit ja menut sun muut..
No ei niitä varsinaisesti tarvii imuttaa itse, riittää kun tekee tilauksen, niin posti tuo sulle sitte DVD:n Semmoset tilauksenteko-ohjelmat ku Internet Explorer ja Mozilla on toiminu mulla ihan hyvin. Kirjoita semmonen tekstinpätkä kun http://www.amazon.com niin pääset semmoselle sivulle mistä voi tilata DVD:tä... Tosin en ole ihan varma että onko noissa suomisubeja.
Imutella elokuvia? Minä ainakin katson elokuvia. Makuuni on tuossa vieressä ja sieltä minä vuokraan leffat katsottavaksi - on menut, tekstitykset ja extratkin. Oikein hyvän kulttileffan saatan jopa tilata ihan omaksi (tai ostaa Anttilasta). Ai mutta nehän ei olekaan DVD-R elokuvia? Kyllähän noita independent filmejä julkaistaan ihan webistä ladattavina versioida jotka sitten voi polttaa DVD:lle mutta niissä ei pahemmin ole tekstejä eikä menuja.
OK, kiitti vinkeistä Enpä ollut lukenut ohjeita tarpeeksi tarkasti... Eiköhän tästä ensi kertaan mennessä viisastu..
Joo et ole ensimmäinen joka on täällä noita juttuja kysellyt Mutta olet kyllä eka joka tunnustaa virheensä eikä rupea haistattelemaan muille. Siitä pointsit...