1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Miten polttaa??

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi franzua 20.07.2004.

1. franzua

franzua Guest

Miten nero dvd viedo filesiä poltetaan kun se menee siihen kohtaan misää pitäis laittaa tiedostot mitä polttaa niin mihin kansioihin pitää laittaa vob,ifo,bup,mpeg,style,vdr, mcf ja m2v. eli tarvikko noita kaikkia ja mihin laittaa ne nerossa audio vai video??? ja vidoita tulee vielä useita yhdelle cd:lle???jos ohjett annat niin mielummin suomenkielliset

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 20.07.2004
  2.  
  3. n_r

n_r Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nerossa valitaan pohjaksi DVD Video ja kun siihen ruutuun lävähtää ne AUDIO_TS ja VIDEO_TS niin VIDEO_TS hakemistoon kopioidaan authoroidut .VOB, .IFO ja .BUP tiedostot jos siis puhutaan DVD materiaalista.

Jos haluat useita videoita yhdelle DVD:lle niin levyn toiminnan kannalta olisi fiksuinta jos toisit ne useat klipit authorointi softaan ja laitat niille menut ja sitten authoroit sen yhdeksi paketiksi ja poltat DVD:lle.

4. NeFer

NeFer Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  5. franzua

franzua Guest

Miten noi menut tehään ohjeita?? ja millä ohjelmalla

6. mika

mika Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
  7. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
  8. DVDR(W)

DVDR(W) Guest

9. franzua

franzua Guest

Ja miten saa monta elokuvaa samalle dvd-r:lle???

10. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Authorointi vaiheessa pistät vaan useamman videotiedoston(tai yhdistät valmiit elokuvat yhdeksi "elokvuaksi"), eli alkaa jostain elokuvasta ja sen jälkeen tulee toinen. Menu:kin on helppo tehdä annetuilla ohjeilla.

11. franzua

franzua Guest

Mä oon ihan noobi näissä hommissa että jos sais ohjeet:)

12. n_r

n_r Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Opette käyttämään noita authorointi softia, ei ne ole vaikeita opiskella. Etenkin TMPGEnc DVD Author on todella yksinkertainen. Ymmärtääkseni myös DVDLab on helppo. Etenkin jos noita vertaa vaikkapa Adobe Encoreen :) Pidän itseäni vieläkin suhtelliisen noobiena vaikka olenkin jo 4 vuotta "harrastanut" MPEG2 pakkausta ja vuoden verran DVD levyjen tekoa :-D

Noiden molempien softien mukana tulee helppiä ja ainakin DVDLabin sivuilta löytyy ohjeita heidän softaan.

Paljon vähemmän joudut ihmettelemään ongelmia kun opettelet itse käyttämään softia. On kyse sitten MPEG2 pakkauksesta tai authoroinnista. Olen paria esimerkki tapausta seurannut sivusta ja kaveri joka on ahkerasti päätään välillä seinään lyöden opetellut DVD levyjen teon lähtien FW-siirrosta levyn polttoon lähestulkoon itse ymmärtää paljon paremmin mistä hommassa on kyse ja pienet ongelmat ratkeaa itsestään kun toinen kaveri joka on vain "opetellut" ulkoa MPEG2 pakkauksen säädöt ja muut. Tämän jälkimmäisen kaverin mukaan on suoranaista huijausta väittää, että DVD:lle voisi itse tallentaa parempaa kuin "VCD" laatu ;-)

13. franzua

franzua Guest

mutta voiko joku keroo että miten voi yhditää ne yheks leffaks?? ohjeita??

14. DVDR(W)

DVDR(W) Guest

Noh teet menun vaikkapa, kuten tässä ohjeessa:
    http://www.mpegit.net/modules.php?name=News&file=article&sid=24&mode=&order=0&thold=0

Ja sitten teet siinä kaksi movie kohtaa, kuten tässä kuvassa:

Ja teet linkitykset, kuten tuossa kuvassa niin voíla. Hieman omatoimisuutta tietty vaaditaan, tietty jos rahaa löytyy useampi sata euroa niin voin tulla paikanpäälle näyttämään (eräs tyyppi kerran pyysi ja tarjos rahaakin hahhh) :D

Jaa tämä sivu