1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Bluetooth hiiri

Viestiketju Kannettavat tietokoneet -osiossa. Ketjun avasi patkis 28.03.2013.

  1. patkis

    patkis Member

    Liittynyt:
    11.09.2010
    Viestejä:
    40
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Pitäisi ostaa hiiri kannettavan kaveriksi, tällä hetkellä käytössä Rapoo:n 5G hiiri. Mutta haluaisin eroon tuosta vastaanottimesta kun se kuitenkin vie yhden usb portin. Bluetooth hiiren ajattelin hommata, onko kenelläkään kokemusta moisista? Toiminta/patterien kesto verrattuna muihin langattomiin hiiriin?

    Onkohan bluetooth hiiriä saatavilla 5 näppäimisinä, peukalon alla siis ne eteen/taaksepäin näppäimet?

    Vaatimuksena hiireltä:
    - Bluetooth
    - 5 näppäintä (peukalon alla eteen/taaksepäin näppäimet)
     
  2.  
  3. vps358

    vps358 Active member

    Liittynyt:
    14.11.2009
    Viestejä:
    4,530
    Kiitokset:
    232
    Pisteet:
    93
    Mitäs jos kattelisit itse?

    T: Vesku
     
  4. timppu

    timppu Member

    Liittynyt:
    24.12.2012
    Viestejä:
    59
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kysymys Bluetooth-hiiristä (ja näppiksistä): onko niissä mitään huonoja puolia muihin langattomiin hiiriin ja näppiksiin? Esim. Bluetooth-kaiuttimista tiedän että niissä taitaa tulla vähän viivettä äänentoistoon (ainakin minun Philips Soundbar:ssa tulee), päteekö sama näihin BT-hiiriin yms.?

    Minulla on käytössä Logitechin langattomat hiiret, trackball ja näppis, jotka kaikki käyttävät yhtä ja samaa Logitech Unifying vastaanotinta. Eli vievät vain yhden USB-paikan. Tietenkin jos BT-toimii hyvin, sehän ei veisi edes sitä yhtä. Näiden kanssa en mielestäni ole havainnut mitään viivettä, käytän niitä pelaamiseenkin.

    Eli nämä mulla on käytössä parissakin eri PC:ssä ristiinrastiin, ja olen ollut niihin tyytyväinen:

    Logitech M325 hiiri, M570 trackball, K360 näppis.

    http://www.verkkokauppa.com/fi/prod...ss-Mouse-M325-Victorian-Wallpaper-optinen-lan

    http://www.verkkokauppa.com/fi/prod...h-Wireless-Trackball-M570-langaton-pallohiiri

    http://www.verkkokauppa.com/fi/prod...h-Wireless-Keyboard-K360-langaton-nappaimisto
     
  5. patkis

    patkis Member

    Liittynyt:
    11.09.2010
    Viestejä:
    40
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Heikolta näyttää tarjonta ainaki Verkkokaupassa. Razerin Orochi 2013 ainakin löytyisi peukalo näppäimet mutta hinta taas on hivenen korkea.. Vastaavanlaisen kun saisi muutamalla kympillä niin olisi hyvä, läppäri kun kulkee paikasta toiseen niin noin kallista hiirtä välttämättä viitsisi kuljettaa mukana.

    Logitechillä on kyllä hyvä tuo Unifying. Ikävä kyllä siittä ei ole hyötyä tässä tilanteessa koska haluan eroon vastaanottimista.
     
  6. patkis

    patkis Member

    Liittynyt:
    11.09.2010
    Viestejä:
    40
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    eBay:stä tilasin tällaisen hiiren. Muutama tunti ollut käytössä eikä mitään valittamista. Suosittelen.
     

Jaa tämä sivu