1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Jamo sub 200 pimeänä

Viestiketju Kotiteatterin äänentoisto -osiossa. Ketjun avasi tombba2 05.01.2013.

  1. tombba2

    tombba2 Regular member

    Liittynyt:
    22.11.2005
    Viestejä:
    103
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli eilen illalla huomasin ettei subbari lähde enää päälle, ei auta vaikka kytkee autosta on- asentoon. Olisko tuolla subin sisällä jonkinlainen sulake? subbari 2.5v vanha ja 2 vuoden takuulla joten tuskin korjaavat enää takuuseenkaan. Kannattaako lähteä itse fiksaamaan vai raahata suosiolla korjaamolle?
     
  2.  
  3. JoniS

    JoniS Active member

    Liittynyt:
    06.10.2008
    Viestejä:
    2,951
    Kiitokset:
    261
    Pisteet:
    93
    ottaen huomioon että takuu aika on mennyt umpeen, itse ainakin avaisin ja vilkaisisin sitä ennen huoltoon vientiä. subbarin rakkenne/tekniikka ei kuitenkaan ydinfysiikan tutkintoa vaadi :p
     
  4. sidrend

    sidrend Regular member

    Liittynyt:
    21.06.2009
    Viestejä:
    3,188
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Itsekin lähtisin ensin kyllä itse availemaan ja katsomaan näkyykö mitään erikoista. Kuten munkki666 sanoi, niin subi ei kuitenkaan kovin monimutkainen kapistus ole.
     
  5. ugge

    ugge Regular member

    Liittynyt:
    20.11.2007
    Viestejä:
    1,146
    Kiitokset:
    9
    Pisteet:
    48
    Siellä on vahvistimessa muistaakseni lasiputkisulake.
    Vahvistimen ruuvit auki ja tarkistus, ei kummoinen homma.
     
  6. tombba2

    tombba2 Regular member

    Liittynyt:
    22.11.2005
    Viestejä:
    103
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jeps sulake oli vaan mennyt. Kiitoksia vastanneille. Oli halpa korjata itse (1€).
     
  7. Hamann

    Hamann Member

    Liittynyt:
    25.02.2013
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itsellä samanlainen kolme vuotta vanha subbari joka ei pelitä kuten pitää. Ennen muuttoa viime syksynä toimi täydellisesti. Nyt siis saa virtaa mutta bassottaa hyvin laimeesti, sitä tuskin kuulee mutta kädellä tuntee pienet värähtelyt. Tänään käyty liikkeessä testauttamassa heidän laitteiden kanssa ja sama juttu, ei pelitä. Joten piuha ja vahvistin on suljettu pois. Takuutahan tässä ei ole eikä olisi halua maksaa hirveesti huollosta kun uuden saisi vajaalla 200 eurolla.

    Kiitollinen avusta!
     

Jaa tämä sivu