AfterDawn logo

Netflix avasi ovensa Suomessa - Ilmaiseksi Spotifyn käyttäjille

Petteri Pyyny Petteri Pyyny
73 kommenttia

Netflixin Suomen sivut avautuivat uusille rekisteröinneille heti vuorokauden vaihduttua. Uusille käyttäjille tarjotaan ensimmäistä kuukautta ilmaiseksi, jonka jälkeen lysti kustantaa 7,99 euroa/kk.

Netflix toimii Windowsin ja Macin ohella myös useilla muilla alustoilla. Tuettujen alustojen listalta löytyvät mm. Nintendo Wii, Xbox 360, PS3, Android, iOS, useat Blu-ray -soittimet sekä useimmat SmartTV:t. Täydellinen tuettujen laitteiden lista löytyy täältä. Tässä vaiheessa tarjolla oleva valikoima on aiheuttanut palvelua kokeilleiden keskuudessa varsin suuren pettymyksen -- etusivulla ehdotetut elokuvat ja sarjat ovat pääosin vanhempaa tuotantoa ja uunituoreita elokuvia ei ainakaan pikaisella etsiskelyllä palvelusta löydy.

Alla ruutukaappaus Netflixin ehdottamista elokuvista:


Spotifyn käyttäjät saavat Suomessakin Netflixin käyttöönsä ilmaiseksi koko loppuvuoden ajaksi rekisteröitymällä tämän linkin kautta palveluun. Tavalliseen tapaan rekisteröityessä ilmaista kokeiluaikaa tulee aiemmin mainittu kuukausi.

EDIT 02:39: Päivitetty tuettujen laitteiden valikoimaa ja lisätty linkki Netflixin omaan listaan

73 KOMMENTTIA

Lumikki1/73

"Xbox 360, Playstation 3, Macit, Android-laitteet, iOS-laitteet sekä tietysti Windows-PC:t."

mm.. Eipä ole yhtäkään noista laitteista tai käyttiksistä.

mikis12/73

täytyypäs kyllä pistää kokeiluun kun kerta ilmaiseksi saa, spotifyn käyttäjä kun olen.

tigeli3/73

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lumikki:

"Xbox 360, Playstation 3, Macit, Android-laitteet, iOS-laitteet sekä tietysti Windows-PC:t."
mm.. Eipä ole yhtäkään noista laitteista tai käyttiksistä.

:D

Myös Wii:lle on klientti.. ;)

TemeTee4/73

Hm, en ole spotifyssä ainakaan maksava asiakas mutta 78 päivää tuli ilmaista käyttöä :) Hyvältä vaikuttaa ainakin ensi-istumalta, hd pyörähtää 8 megaisella liittymällä moitteettomasti!

Lauzi5/73

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TemeTee:

Hm, en ole spotifyssä ainakaan maksava asiakas mutta 78 päivää tuli ilmaista käyttöä :) Hyvältä vaikuttaa ainakin ensi-istumalta, hd pyörähtää 8 megaisella liittymällä moitteettomasti!

Sama homma täällä, Spotify kytköksiä ei pahemmin rekisteröintivaiheessa kyselty.

Toimii komeasti Androidilla, iPadilla ja PC:llä, PS3 pitäisi vielä testata.

tonttila6/73

Meneekö tämä nykyään niin että ilman luottokorttia ei saa ostettua tai maksettua tai edes tilattua ilmaista?

Lauzi7/73

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tonttila:

Meneekö tämä nykyään niin että ilman luottokorttia ei saa ostettua tai maksettua tai edes tilattua ilmaista?

Tavallinen pankkikortti kelpaa luottokortin sijaan, (Visa Electronkin saattaa toimia, pankista ja nettimaksuasetuksista riippuen). Mutta joo, ei taida päästä edes kokeilemaan ilman että syöttää kortin tiedot Netflixille ja 8€/kk alkaa kokeilujakson jälkeen hävitä tililtä, jos tuota ei huomaa perua.

Onko joku muuten saanut tuon näkymään kolmospleikkarilla? Itse en löydä Netflix appia mistään...

Morke8/73

Kyllähän tuolta suht uuni tuoreitakin löytyy.
Esim Iron sky.
Parasta, että voi katsoa samalla tunnukselta niin monelta laitteelta samaan aikaan kuin haluaa.
Itsellä käytössä lg:n äly telkku, ipad ja windows

NeGaTe9/73

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lauzi:

Onko joku muuten saanut tuon näkymään kolmospleikkarilla? Itse en löydä Netflix appia mistään...

Hyvin pyörii PS3:lla kuva. Netflix löytyy suoraan XMB:n TV-/Videopalvelut alta.

MoZar10/73

Minulle ei kyllä tullut ilmaista kuin kuukausi.. Vaikka spotifykin löytyy.

jonir2111/73

Toimiikohan netflix ps3:sella jossa on 3.55 kmeaw firmis?

yamaneko12/73

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MoZar:

Minulle ei kyllä tullut ilmaista kuin kuukausi.. Vaikka spotifykin löytyy.


Täytitkö sen lomakkeen vai kirjauduitko FB -tunnuksilla?

Aika hölmöä olettaa, että kaikilla on se naamakirja. Olisi kysynyt niitä Spotify-tunnuksia prkle.

Edit: jos salasanan haluaa vaihtaa, tai kenties se on sisäisesti jo sitä heti, niin Netflixiin voi antaa korkeintaan 10 merkkiä pitkän salasanan. Hienoa, kun siellä on sisällä luottokorttitiedot.

No eipä kai tuolta saa suurta laskua aikaiseksi, mutta nykyaikaa 10 max pitkä salasana ei ole.

tonttila13/73

Luottokortittomille:

Elikkäs ensin pitää luoda paypal-tili (ellei ole jo) ja tosiaan yhdistellä se oma visa electron siihen. Sitten latailla sinne rahaa ja mennä netflixin sivuille ja tilata lahjakortti(itselle) ja maksaa paypallilla.

Siten päässee rekisteröitymään ilman luottokorttia.

Ennen kuin itse ehdin suorittamaan moisen niin mites se tarjonta ja kuvanlaatu?

Morke14/73

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti yamaneko:

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MoZar:

Minulle ei kyllä tullut ilmaista kuin kuukausi.. Vaikka spotifykin löytyy.


Täytitkö sen lomakkeen vai kirjauduitko FB -tunnuksilla?

Aika hölmöä olettaa, että kaikilla on se naamakirja. Olisi kysynyt niitä Spotify-tunnuksia prkle.

Edit: jos salasanan haluaa vaihtaa, tai kenties se on sisäisesti jo sitä heti, niin Netflixiin voi antaa korkeintaan 10 merkkiä pitkän salasanan. Hienoa, kun siellä on sisällä luottokorttitiedot.

No eipä kai tuolta saa suurta laskua aikaiseksi, mutta nykyaikaa 10 max pitkä salasana ei ole.

Kyllä mulla ainakin tuli 4-60 merkkiä pitkä salasana mahdollisuus kun rekisteröityi.
E: ainakin muistelisin näin koska oma salasana on 12 merkkiä
E2: Eli kyllä ensimmäisellä kerralla on mahdollista tehdä 4-60 merkin salasana

Morke15/73

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tonttila:

Luottokortittomille:

Elikkäs ensin pitää luoda paypal-tili (ellei ole jo) ja tosiaan yhdistellä se oma visa electron siihen. Sitten latailla sinne rahaa ja mennä netflixin sivuille ja tilata lahjakortti(itselle) ja maksaa paypallilla.

Siten päässee rekisteröitymään ilman luottokorttia.

Ennen kuin itse ehdin suorittamaan moisen niin mites se tarjonta ja kuvanlaatu?

Tarjonta on vanhoja hyviä elokuvia, osa uudehkoja ja noin 75 sarjaa ja kaikki HD tarkkuudella

yamaneko16/73

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Morke:

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti yamaneko:

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MoZar:

Minulle ei kyllä tullut ilmaista kuin kuukausi.. Vaikka spotifykin löytyy.


Täytitkö sen lomakkeen vai kirjauduitko FB -tunnuksilla?

Aika hölmöä olettaa, että kaikilla on se naamakirja. Olisi kysynyt niitä Spotify-tunnuksia prkle.

Edit: jos salasanan haluaa vaihtaa, tai kenties se on sisäisesti jo sitä heti, niin Netflixiin voi antaa korkeintaan 10 merkkiä pitkän salasanan. Hienoa, kun siellä on sisällä luottokorttitiedot.

No eipä kai tuolta saa suurta laskua aikaiseksi, mutta nykyaikaa 10 max pitkä salasana ei ole.

Kyllä mulla ainakin tuli 8-60 merkkiä pitkä salasana mahdollisuus kun rekisteröityi.
E: ainakin muistelisin näin koska oma salasana on 12 merkkiä

No tämän mukaan ei ottaisi enempää vastaan. Onpas sekavaa :)

Morke17/73

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti yamaneko:

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Morke:

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti yamaneko:

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MoZar:

Minulle ei kyllä tullut ilmaista kuin kuukausi.. Vaikka spotifykin löytyy.


Täytitkö sen lomakkeen vai kirjauduitko FB -tunnuksilla?

Aika hölmöä olettaa, että kaikilla on se naamakirja. Olisi kysynyt niitä Spotify-tunnuksia prkle.

Edit: jos salasanan haluaa vaihtaa, tai kenties se on sisäisesti jo sitä heti, niin Netflixiin voi antaa korkeintaan 10 merkkiä pitkän salasanan. Hienoa, kun siellä on sisällä luottokorttitiedot.

No eipä kai tuolta saa suurta laskua aikaiseksi, mutta nykyaikaa 10 max pitkä salasana ei ole.

Kyllä mulla ainakin tuli 8-60 merkkiä pitkä salasana mahdollisuus kun rekisteröityi.
E: ainakin muistelisin näin koska oma salasana on 12 merkkiä

No tämän mukaan ei ottaisi enempää vastaan. Onpas sekavaa :)

http://aijaa.com/OoFt3d
https://signup.netflix.com/getstarted?start=start

E: Niin ja tämä ei spotifyn kautta

yamaneko18/73

Jos kirjautuu FB-tunnuksin (jotta sai sen vuoden loppuun ilmaisen jakson Spotify-asiakkuudesta), niin tuollaista ei tule. Kuten jo todettua, sekavaa.

questo19/73

Saa myös Xboxin kautta kuukauden ilmaiseksi. Menee netflix.com/xbox näin neuvottiin xboxin netflix käyttiksessä.

pelce20/73

Eipä tarvitse kirjautua FB-tunnuksilla jotta saa katseluaikaa vuoden loppuun, kunhan vain etenee tuon Spotify-linkin kautta ja täyttää rekisteröintilomakkeen FB-kirjautumisen sijaan.

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti netflix:

Sopimuksen yksityiskohdat

Käytät tällä hetkellä ilmaista 78 päivän kokeilujaksoa.
Nykyinen jakso päättyy 3.1.2013

ugge21/73

Pystyykö tuonne mitenkään kirjautumaan ilman että pitää pankkikortin tietoja antaa?

On spotify ja naamakirja, aina vain tahtoo pankkikortin tietoja.
Aika perseestä jos ja kun unohdan että tuon takia tulee kokeiluajan jälkeen automaattinen tiliveloitus.

pelce22/73

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ugge:

Pystyykö tuonne mitenkään kirjautumaan ilman että pitää pankkikortin tietoja antaa?

On spotify ja naamakirja, aina vain tahtoo pankkikortin tietoja.
Aika perseestä jos ja kun unohdan että tuon takia tulee kokeiluajan jälkeen automaattinen tiliveloitus.

Kokeilin itse aiemmin perua oman tilauksen ja näytti peruvan sen kokeilujakson loppuun. Tosin on kuitenkin tarkoitus jatkaa tätä tilausta ensi vuonnakin. :)

ugge23/73

Taitaa jäädä kokeilematta.
"ilmainen" kokeilu hieman haiskahtaa.

olliboi24/73

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tonttila:

Luottokortittomille:

Elikkäs ensin pitää luoda paypal-tili (ellei ole jo) ja tosiaan yhdistellä se oma visa electron siihen. Sitten latailla sinne rahaa ja mennä netflixin sivuille ja tilata lahjakortti(itselle) ja maksaa paypallilla.

Siten päässee rekisteröitymään ilman luottokorttia.

Ennen kuin itse ehdin suorittamaan moisen niin mites se tarjonta ja kuvanlaatu?

itse en pystynyt maksaan paypalilla lahjakorttia et missähän meni vikaan, ilmotus tuli kun oli maksuvaiheessa siirtymässä paypaliin,

Tämä vastaanottaja ei hyväksy maksuja euroissa. Ota yhteyttä myyjään ja pyydä häntä päivittämään hänen maksun vastaanottamisesta mieltymykset hyväksyä tätä valuuttaa.

kaarlo125/73

Xbox vaatii jostain ihmeen syystä gold tilin. Ei pysty ymmärtämään miksi?

Agent_00726/73

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kaarlo1:

Xbox vaatii jostain ihmeen syystä gold tilin. Ei pysty ymmärtämään miksi?


Se on Microsoftin keino luoda lisäarvoa Gold-jäsenille. Sama koskee konsolin selainta, Twitter-tukea jne.

yamaneko27/73

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pelce:

Eipä tarvitse kirjautua FB-tunnuksilla jotta saa katseluaikaa vuoden loppuun, kunhan vain etenee tuon Spotify-linkin kautta ja täyttää rekisteröintilomakkeen FB-kirjautumisen sijaan.


Taas mää mokasin. No ei se mitään, saihan tuonne vaihdettua ne tunnukset, paitsi tietenkin se salasana on vain se 10 merkkiä.

Ei oikein ollut lopulta mitään meikäläiselle, mutta eipä maksanutkaan mitään :)

Ihan mielenkiinnosta, jos menet muuttamaan omia tietoja (https://account.netflix.com/MemberProfile ) niin onko sinulla siellä rajoituksena salasanalle se 10 merkkiä?


vinkura28/73

Ajattelin rekisteröityä kun on Spotify, mutten mieluusti vielä antaisi luottokorttinumeroa. Eikä tuo tarjotakaan mitenkään riemastuta. Dokumentti Helvetica-fontista? :D Saa parantua aika hurjasti ennen kuin innostun.

Lauzi29/73

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti NeGaTe:

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lauzi:

Onko joku muuten saanut tuon näkymään kolmospleikkarilla? Itse en löydä Netflix appia mistään...

Hyvin pyörii PS3:lla kuva. Netflix löytyy suoraan XMB:n TV-/Videopalvelut alta.

Hmmm eipä löydy videopalveluista, saati PSN storesta... Täytyy kai vaan olla kärsivällinen, kun on sentään vasta tänään auennut palvelu, ihmetyttää vaan jos osassa suomalaisia PS-kolmosissa toimii ja osassa ei :/

Agent_00730/73

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti vinkura:

Dokumentti Helvetica-fontista? :D


OFFTOPIC: tuo on yllättävän kiva dokkari (vaikka fontit eivät kiinnostaisi), jos tykkää sellaisista dokkareista, joissa ihmiset kertovat asioista ilman suurempaa vastakkainasettelua.

kirkanen31/73

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lauzi:

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti NeGaTe:

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lauzi:

Onko joku muuten saanut tuon näkymään kolmospleikkarilla? Itse en löydä Netflix appia mistään...

Hyvin pyörii PS3:lla kuva. Netflix löytyy suoraan XMB:n TV-/Videopalvelut alta.

Hmmm eipä löydy videopalveluista, saati PSN storesta... Täytyy kai vaan olla kärsivällinen, kun on sentään vasta tänään auennut palvelu, ihmetyttää vaan jos osassa suomalaisia PS-kolmosissa toimii ja osassa ei :/

Mul tuo Netflix ilmestyi automaattisesti jo muutama päivä sitten PS3:sen XMB:hen. Luultavasti päivitys toi sen sinne. Ei mul oikein muita vaihtoehtoja tuu mieleen.

waino32/73

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kirkanen:

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lauzi:

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti NeGaTe:

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lauzi:

Onko joku muuten saanut tuon näkymään kolmospleikkarilla? Itse en löydä Netflix appia mistään...

Hyvin pyörii PS3:lla kuva. Netflix löytyy suoraan XMB:n TV-/Videopalvelut alta.

Hmmm eipä löydy videopalveluista, saati PSN storesta... Täytyy kai vaan olla kärsivällinen, kun on sentään vasta tänään auennut palvelu, ihmetyttää vaan jos osassa suomalaisia PS-kolmosissa toimii ja osassa ei :/

Mul tuo Netflix ilmestyi automaattisesti jo muutama päivä sitten PS3:sen XMB:hen. Luultavasti päivitys toi sen sinne. Ei mul oikein muita vaihtoehtoja tuu mieleen.

Juurikin näin. Uusimman päivityksen ajaa sisään, niin Netflix löytyy valikosta.

pelce33/73

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti yamaneko:


Ihan mielenkiinnosta, jos menet muuttamaan omia tietoja (https://account.netflix.com/MemberProfile ) niin onko sinulla siellä rajoituksena salasanalle se 10 merkkiä?

Sama 4-10 merkin rajoitus näyttää olevan riippumatta miten päin tuon rekisteröinnin tekee.

Jootik (vahvistamaton)34/73

Aika typerää tuollainen, että ei toimi kuin luottokortit maksuna. Miksi ihmeessä pankkikortti ei kelpaa, tai miksi PayPalin kautta maksettuna ei eurot käy?

Ja asiasta ei voi kysellä/valittaa sähköpostitse, vaan pitäisi soittaa johonkin laadukkaaseen asiakaspalveluun, josta valitus ei todennäköisesti mene kenenkään korviin.

arcanix35/73

Kaikki saavat ilmaiseksi vuoden loppuun kun rekisteröityvät tuolta netflix.fi/spotify linkin kautta, eivät kysy spotify-tunnuksia missään vaiheessa. Itse rekisteröin suoraan netflixin sivuilta, aspa-chatista sain ihan kysymällä spotify promon käyttöön, eivät kysyneet sielläkään tunnuksia.

Lainaus:

Aika typerää tuollainen, että ei toimi kuin luottokortit maksuna. Miksi ihmeessä pankkikortti ei kelpaa, tai miksi PayPalin kautta maksettuna ei eurot käy?

Rekisteröityminen toimii myös visa electronilla tai debitillä (kunhan vaan nettimaksaminen on aktivoitu). En tiedä mihin korttiin viittaat pankkikortilla, Suomessa pitäisi kaikkien maksukorttien olla nykyään luottokunnan kautta (electron/credit/debit), kaikki käyvät nettimaksamiseen kun vaan visa/master logo näkyy sivuilla. PayPal on ihan helvetin hankala systeemi maksuja vastaanottaessa, jos maksuja tulee vähänkään enemmän. PayPal pitää osan maksusta panttivankina kohtuuttoman kauan, ja repivät varmaan jotain provikkaa vielä lisäksi.

olliboi36/73

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti arcanix:

Kaikki saavat ilmaiseksi vuoden loppuun kun rekisteröityvät tuolta netflix.fi/spotify linkin kautta, eivät kysy spotify-tunnuksia missään vaiheessa. Itse rekisteröin suoraan netflixin sivuilta, aspa-chatista sain ihan kysymällä spotify promon käyttöön, eivät kysyneet sielläkään tunnuksia.

Lainaus:

Aika typerää tuollainen, että ei toimi kuin luottokortit maksuna. Miksi ihmeessä pankkikortti ei kelpaa, tai miksi PayPalin kautta maksettuna ei eurot käy?

Rekisteröityminen toimii myös visa electronilla tai debitillä (kunhan vaan nettimaksaminen on aktivoitu). En tiedä mihin korttiin viittaat pankkikortilla, Suomessa pitäisi kaikkien maksukorttien olla nykyään luottokunnan kautta (electron/credit/debit), kaikki käyvät nettimaksamiseen kun vaan visa/master logo näkyy sivuilla. PayPal on ihan helvetin hankala systeemi maksuja vastaanottaessa, jos maksuja tulee vähänkään enemmän. PayPal pitää osan maksusta panttivankina kohtuuttoman kauan, ja repivät varmaan jotain provikkaa vielä lisäksi.

eipä kyl mun säästöpankin debit kortti toimi tässä netflixissä.
Tunnukset pystyy tekeen mutta tuota rekisteröinnin viimeistelyä se ei suostu hyväksyyn, sanoo vain että Käyttämässäsi kortissa ilmeni ongelma. Käytä toista korttia.

virheinen37/73

Netflixin Spotify-tarjous ei vaadi mitään spotify-tunnuksia. Rekisteröidy http://www.netflix.fi/spotify linkin kautta ja tulee tammikuuhun asti ilmaiseksi.

Ei tarvitse Facebookiakaan, spotifyn olemassaoloa ei tarkisteta mitenkään.

chopper38/73

Saatu hinta kohillee käyttämäl divxfinlandin subeja =)

http://imgur.com/fPmwH

kirkanen39/73

HUOMIO! Huomasin, että minun Visa Electron kortin numero kävi, mutta piti laittaa samanlailla kuin kortissa välien kera eli XXXX XXXX XXXX XXXX ja minulla toimi ilman spotify-tiliä http://www.netflix.fi/spotify linkki. :-D Kannattaa heti aktivoida tili, koska "vika" voidaan korjata.

Tarmo7840/73

Miten ton Netflix-softan saa telkkariin?

Mulla on LG:n 42LE850N.

Nopealla googlauksella löytyi, että pitää menne Netcast-valikkoon ja valita sieltä Netflix.

Muuten hyvä, mutta kyseisestä valikosta ei löydy Netflixiä.

kirkanen41/73

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tarmo78:

Miten ton Netflix-softan saa telkkariin?

Mulla on LG:n 42LE850N.

Nopealla googlauksella löytyi, että pitää menne Netcast-valikkoon ja valita sieltä Netflix.

Muuten hyvä, mutta kyseisestä valikosta ei löydy Netflixiä.

Jos mahdollista, niin suorita järjestelmäpäivitys telkkariin. Tää on vaan villi heitto hatusta.

hinuk42/73

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jootik:

Aika typerää tuollainen, että ei toimi kuin luottokortit maksuna. Miksi ihmeessä pankkikortti ei kelpaa, tai miksi PayPalin kautta maksettuna ei eurot käy?

Ja asiasta ei voi kysellä/valittaa sähköpostitse, vaan pitäisi soittaa johonkin laadukkaaseen asiakaspalveluun, josta valitus ei todennäköisesti mene kenenkään korviin.

kyllä sinne ihan normaali nordean (muista pankeista en ole varma) visa-electron korttikin käy.

himpo43/73

Nyt on kokeiltu.
Ja nyt on peruttu.

Ei kiitos, syyt:
Jo ensimmäinen logo leffassa nytkähteli paikoilleen juuri sen näköisesti että jotain oli vialla, ei mitenkään kauheasti mutta sen verran että huomasin.
Sitten HD-tila meni päälle ja prosessorin käyttö pomppasi tappiin 100%, äänet kuului edelleen oikein mutta kuva tuli kymmenen sekunttia jäljessä ja hyppäsi välillä ollen hetken vain 5 sekunttia jäljessä kokoajan kuitenkin pätkien.
Tarjonta oli aika rajallinen, lapsille havaitsin 5 leffaa joita eivät ole nähneet ja saavat katsoa SD-laadulla, sarjoja ei ollut yhtään ja itselle kaksi leffaa jotka olen jo nähnyt jotka tahtoisin katsoa uudestaa ja pistin jo tulemaan 720p.mkv, ja flixiäkin kiinnosti että mistä kun ehdottelivat poistuessa tällaista korviketta itselleen:
Vertaisverkot / bit torrent -sivustot kuten ThePirateBay.org, torrentz.com jne.

Kannattaako kilpailijoita ja torrent saitteja nyt mainostaa omilla sivuilla?

edit: Jaaha, heräsi epäilys, en tiedä miksi, mut kävin kattomassa ne lasten leffat ja yhessäkään ei ollu suomi dubbausta, eli käteen jäi flixistä sitten pyöreä nolla, kiitos!

pelce44/73

Fiilis laskenut aika lailla tämän palvelun suhteen.

Sain Netflixistä "hyvän" syyn päivittää viihdelaitteet ja olin jo ostamassa uutta Smart-tv ominaisuuden omaavaa televisiota, jolla olisi suoraan päässyt Netflixiin kiinni. Ellei tuo leffojen ja sarjojen tarjonta nyt ala loppuvuoden aikana kasvamaan, joudun kyllä perumaan tilauksen. Miinuksena myös nettikäyttöliittymän ajoittainen kankeus ja Silverlight.

Löysin loppujen lopuksi palvelusta vain yhden sarjan ja n. 5 elokuvaa jotka halusin katsoa. Mutta en luovuta ihan vielä, vaan täytyy tuudittautua siihen että Netflixin oli pakko tulla nyt ulos keskeneräisenä palveluna ennen HBO Nordicia, jotta sai jalan oven väliin.

sampe7345/73

Eilen ei saanut pikakokeilulla Ps3: een hd: ta päälle (paras kuvanlaatu otettu käyttöön Oma tili- asetuksista) ja muutenkin tahmaili käyttö pahasti, tänään aamulla toinen yritys ja kaikki tuntuu toimivan hienosti, myös Panan 55st50 smart tv: ssä. Vaikuttaa loistavalta ja ilmainen vuoden loppuun :)

Morke46/73

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti himpo:

Nyt on kokeiltu.
Ja nyt on peruttu.

Ei kiitos, syyt:
Jo ensimmäinen logo leffassa nytkähteli paikoilleen juuri sen näköisesti että jotain oli vialla, ei mitenkään kauheasti mutta sen verran että huomasin.
Sitten HD-tila meni päälle ja prosessorin käyttö pomppasi tappiin 100%, äänet kuului edelleen oikein mutta kuva tuli kymmenen sekunttia jäljessä ja hyppäsi välillä ollen hetken vain 5 sekunttia jäljessä kokoajan kuitenkin pätkien.
Tarjonta oli aika rajallinen, lapsille havaitsin 5 leffaa joita eivät ole nähneet ja saavat katsoa SD-laadulla, sarjoja ei ollut yhtään ja itselle kaksi leffaa jotka olen jo nähnyt jotka tahtoisin katsoa uudestaa ja pistin jo tulemaan 720p.mkv, ja flixiäkin kiinnosti että mistä kun ehdottelivat poistuessa tällaista korviketta itselleen:
Vertaisverkot / bit torrent -sivustot kuten ThePirateBay.org, torrentz.com jne.

Kannattaako kilpailijoita ja torrent saitteja nyt mainostaa omilla sivuilla?

edit: Jaaha, heräsi epäilys, en tiedä miksi, mut kävin kattomassa ne lasten leffat ja yhessäkään ei ollu suomi dubbausta, eli käteen jäi flixistä sitten pyöreä nolla, kiitos!

En tiedä et varmaan vain osaa, tai tuo on elokuva/alusta riippuvainen. Itse ainakin löysin heti suomi dubin sekä alkuperäisen.
Ainut vika ettei ollut tekstejä.
Lg:n smart televisiolle ainakin löytyi ääni vaihtoehdot, josta löytyi dubit suomeksi. Ja koko ajan saanut hd kuvaa pihalle, paitsi alussa, missä mitataan nopeus.
E: näköjään riippuu elokuvasta, mutta esim madagarissa on dubit

olliboi47/73

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti himpo:

Nyt on kokeiltu.
Ja nyt on peruttu.

Ei kiitos, syyt:
Jo ensimmäinen logo leffassa nytkähteli paikoilleen juuri sen näköisesti että jotain oli vialla, ei mitenkään kauheasti mutta sen verran että huomasin.
Sitten HD-tila meni päälle ja prosessorin käyttö pomppasi tappiin 100%, äänet kuului edelleen oikein mutta kuva tuli kymmenen sekunttia jäljessä ja hyppäsi välillä ollen hetken vain 5 sekunttia jäljessä kokoajan kuitenkin pätkien.
Tarjonta oli aika rajallinen, lapsille havaitsin 5 leffaa joita eivät ole nähneet ja saavat katsoa SD-laadulla, sarjoja ei ollut yhtään ja itselle kaksi leffaa jotka olen jo nähnyt jotka tahtoisin katsoa uudestaa ja pistin jo tulemaan 720p.mkv, ja flixiäkin kiinnosti että mistä kun ehdottelivat poistuessa tällaista korviketta itselleen:
Vertaisverkot / bit torrent -sivustot kuten ThePirateBay.org, torrentz.com jne.

Kannattaako kilpailijoita ja torrent saitteja nyt mainostaa omilla sivuilla?

edit: Jaaha, heräsi epäilys, en tiedä miksi, mut kävin kattomassa ne lasten leffat ja yhessäkään ei ollu suomi dubbausta, eli käteen jäi flixistä sitten pyöreä nolla, kiitos!

et vaan osaa. hyvin toimii ja kuvanlaatu on tarpeeksi hyvää

Morke48/73

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti olliboi:

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti himpo:

Nyt on kokeiltu.
Ja nyt on peruttu.

Ei kiitos, syyt:
Jo ensimmäinen logo leffassa nytkähteli paikoilleen juuri sen näköisesti että jotain oli vialla, ei mitenkään kauheasti mutta sen verran että huomasin.
Sitten HD-tila meni päälle ja prosessorin käyttö pomppasi tappiin 100%, äänet kuului edelleen oikein mutta kuva tuli kymmenen sekunttia jäljessä ja hyppäsi välillä ollen hetken vain 5 sekunttia jäljessä kokoajan kuitenkin pätkien.
Tarjonta oli aika rajallinen, lapsille havaitsin 5 leffaa joita eivät ole nähneet ja saavat katsoa SD-laadulla, sarjoja ei ollut yhtään ja itselle kaksi leffaa jotka olen jo nähnyt jotka tahtoisin katsoa uudestaa ja pistin jo tulemaan 720p.mkv, ja flixiäkin kiinnosti että mistä kun ehdottelivat poistuessa tällaista korviketta itselleen:
Vertaisverkot / bit torrent -sivustot kuten ThePirateBay.org, torrentz.com jne.

Kannattaako kilpailijoita ja torrent saitteja nyt mainostaa omilla sivuilla?

edit: Jaaha, heräsi epäilys, en tiedä miksi, mut kävin kattomassa ne lasten leffat ja yhessäkään ei ollu suomi dubbausta, eli käteen jäi flixistä sitten pyöreä nolla, kiitos!

et vaan osaa. hyvin toimii ja kuvanlaatu on tarpeeksi hyvää

Sarjoja ei ollut yhtään. Mitkäs nuo 75 sarjaa tuolla sitten on?

himpo49/73

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Morke:

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti himpo:

Nyt on kokeiltu.
Ja nyt on peruttu.

Ei kiitos, syyt:
Jo ensimmäinen logo leffassa nytkähteli paikoilleen juuri sen näköisesti että jotain oli vialla, ei mitenkään kauheasti mutta sen verran että huomasin.
Sitten HD-tila meni päälle ja prosessorin käyttö pomppasi tappiin 100%, äänet kuului edelleen oikein mutta kuva tuli kymmenen sekunttia jäljessä ja hyppäsi välillä ollen hetken vain 5 sekunttia jäljessä kokoajan kuitenkin pätkien.
Tarjonta oli aika rajallinen, lapsille havaitsin 5 leffaa joita eivät ole nähneet ja saavat katsoa SD-laadulla, sarjoja ei ollut yhtään ja itselle kaksi leffaa jotka olen jo nähnyt jotka tahtoisin katsoa uudestaa ja pistin jo tulemaan 720p.mkv, ja flixiäkin kiinnosti että mistä kun ehdottelivat poistuessa tällaista korviketta itselleen:
Vertaisverkot / bit torrent -sivustot kuten ThePirateBay.org, torrentz.com jne.

Kannattaako kilpailijoita ja torrent saitteja nyt mainostaa omilla sivuilla?

edit: Jaaha, heräsi epäilys, en tiedä miksi, mut kävin kattomassa ne lasten leffat ja yhessäkään ei ollu suomi dubbausta, eli käteen jäi flixistä sitten pyöreä nolla, kiitos!

En tiedä et varmaan vain osaa, tai tuo on elokuva/alusta riippuvainen. Itse ainakin löysin heti suomi dubin sekä alkuperäisen.
Ainut vika ettei ollut tekstejä.
Lg:n smart televisiolle ainakin löytyi ääni vaihtoehdot, josta löytyi dubit suomeksi. Ja koko ajan saanut hd kuvaa pihalle, paitsi alussa, missä mitataan nopeus.
E: näköjään riippuu elokuvasta, mutta esim madagarissa on dubit

Eli siis ne 5 leffaa mitkä näkemättä, yhdessäkään ei suomi dubbausta esim Astro Boy.

Tämä läppäri siis pyörittää 720p.mkv ongelmitta, koitin toisella kannettavalla joka pyörittää 1080p.mkv ongelmitta mutta jossa 5M nettitikku, sillä HD-tila ei mennyt päälle ollenkaan, mutta paljon väliä kun esim Astro Boyn alkutekstit vetivat sen prossun tappiin SD-tilassa ja nykimistä havaittavissa, itse leffa oli katsottava SD:nä.

tonttila50/73

Onko kukaan kokeillut esim 60" telkkarilla? Millainen (hd)kuvanlaatu. Jos vertaa vaikka.mkv muodossa olevaan tv sarjan jaksoon. Tarkoitus olisi pleikan kautta pyörittää.

tonttila51/73

Onko kukaan kokeillut esim 60" telkkarilla? Millainen (hd)kuvanlaatu. Jos vertaa vaikka.mkv muodossa olevaan tv sarjan jaksoon. Tarkoitus olisi pleikan kautta pyörittää.

himpo52/73

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Morke:

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti olliboi:

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti himpo:

Nyt on kokeiltu.
Ja nyt on peruttu.

Ei kiitos, syyt:
Jo ensimmäinen logo leffassa nytkähteli paikoilleen juuri sen näköisesti että jotain oli vialla, ei mitenkään kauheasti mutta sen verran että huomasin.
Sitten HD-tila meni päälle ja prosessorin käyttö pomppasi tappiin 100%, äänet kuului edelleen oikein mutta kuva tuli kymmenen sekunttia jäljessä ja hyppäsi välillä ollen hetken vain 5 sekunttia jäljessä kokoajan kuitenkin pätkien.
Tarjonta oli aika rajallinen, lapsille havaitsin 5 leffaa joita eivät ole nähneet ja saavat katsoa SD-laadulla, sarjoja ei ollut yhtään ja itselle kaksi leffaa jotka olen jo nähnyt jotka tahtoisin katsoa uudestaa ja pistin jo tulemaan 720p.mkv, ja flixiäkin kiinnosti että mistä kun ehdottelivat poistuessa tällaista korviketta itselleen:
Vertaisverkot / bit torrent -sivustot kuten ThePirateBay.org, torrentz.com jne.

Kannattaako kilpailijoita ja torrent saitteja nyt mainostaa omilla sivuilla?

edit: Jaaha, heräsi epäilys, en tiedä miksi, mut kävin kattomassa ne lasten leffat ja yhessäkään ei ollu suomi dubbausta, eli käteen jäi flixistä sitten pyöreä nolla, kiitos!

et vaan osaa. hyvin toimii ja kuvanlaatu on tarpeeksi hyvää

Sarjoja ei ollut yhtään. Mitkäs nuo 75 sarjaa tuolla sitten on?

Siis meillä seurataan seuraavia sarjoja:
South Park
Alphas
Revolution
Castle
MythBusters
American Dad
Family Guy
Elementary
Person Of Interest
Drop Dead Diva
Futurama
Suits
Falling Skies
Continuum
Game Of Thrones
The Cleveland Show
Sherlock
Terra Nova
Andromeda

Näistä löytyi Andromeda josta kausi 5 katsomatta mutta ladattu jo ajat sitten, ja Myyttäreistä tarjolla olevat jaksot nähty jo vuosia sitten.

Eli saan mitä kuukausimaksuani vastaan?

himpo53/73

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti olliboi:

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti himpo:

Nyt on kokeiltu.
Ja nyt on peruttu.

Ei kiitos, syyt:
Jo ensimmäinen logo leffassa nytkähteli paikoilleen juuri sen näköisesti että jotain oli vialla, ei mitenkään kauheasti mutta sen verran että huomasin.
Sitten HD-tila meni päälle ja prosessorin käyttö pomppasi tappiin 100%, äänet kuului edelleen oikein mutta kuva tuli kymmenen sekunttia jäljessä ja hyppäsi välillä ollen hetken vain 5 sekunttia jäljessä kokoajan kuitenkin pätkien.
Tarjonta oli aika rajallinen, lapsille havaitsin 5 leffaa joita eivät ole nähneet ja saavat katsoa SD-laadulla, sarjoja ei ollut yhtään ja itselle kaksi leffaa jotka olen jo nähnyt jotka tahtoisin katsoa uudestaa ja pistin jo tulemaan 720p.mkv, ja flixiäkin kiinnosti että mistä kun ehdottelivat poistuessa tällaista korviketta itselleen:
Vertaisverkot / bit torrent -sivustot kuten ThePirateBay.org, torrentz.com jne.

Kannattaako kilpailijoita ja torrent saitteja nyt mainostaa omilla sivuilla?

edit: Jaaha, heräsi epäilys, en tiedä miksi, mut kävin kattomassa ne lasten leffat ja yhessäkään ei ollu suomi dubbausta, eli käteen jäi flixistä sitten pyöreä nolla, kiitos!

et vaan osaa. hyvin toimii ja kuvanlaatu on tarpeeksi hyvää

Ilmeisesti minun pitäisi ostaa tehokkaampia kannettavia juuri tätä palvelua varten?

jpvir54/73

Pleikkarilla toimii ihan mahtavasti hd kuva sekä dd+ äänet. Tv on 42 tuumanen 24/1 yhteydellä toimis kelauskin moitteetta kun unohdin pausea painaa. Läppärin kautta kuva on aivan surkea johtuneeko selaimesta tai jostain.

Stode55/73

Kiitokset tästä uutisesta.
Hienosti tuli loppu vuodeksi ilmainen tunnari tuolla spotify linkillä.
Hyvin pyörii android klientti ainakin samsung galaxy s3:ssä.
Tarjonta on aika hyvä, paljon vanhoja hyviä klassikko elokuvia, ja tv-sarjoja kuten esim koko Roswell TV-sarja, ja kaikki Matrix elokuvat.
En kyllä ymmärrä miten joku jaksaa valittaa että tarjonta on muka huonoa, varsinkaan kun et palvelusta joudu maksamaan yhtään mitään ainakaan ensimmäiseen kuukauteen..
Eiköhän se valikoima ja tarjonta siitä parane ajan myötä.
Tästä palvelusta kyllä aion maksaakkin jatkossa, ilmaisen kokeilun jälkeen.
Kiitos vielä kerran tiedoista. :)

himpo56/73

Enter on pause, tottunut painamaan spacea sitä varten, kelaus onnistuu vasen/oikea nuolilla mutta vain 10 sekunnin hyppäyksinä ja perään pitää aina painaa enter, tottunut 5 sek kelaukseen kun jos elokuvassa/sarjassa mumistaan niin pitää hypätä taakseppäin että voi yrittää saada selvää samlla nostaen volumea mikä flixissä toimii ylös/alas nuolilla juuri niinkuin pitääkin.

Paras ominaisuus on ehdottomasti se että flixi muistaa kaikkissa videoissa sen kohdan missä olet menossa, katson joskus jopa kolmea leffaa/sarjaa lomittain jos ovat huonoja, kuten flixin tarjonta, tällä hetkellä Astro Boy ja Kangaroo Jack katselussa, ei kiinnosta kumpikaan mutta parempi kuin ei mitään.

Ja se on vielä hyvä asia että jos netti menee poikki niin flixi odottaa kiltisti kunnes netti palaa linjoille ja toisto jatkuu ongelmitta siitä kohtaa mistä katkesi.

kirkanen57/73

Palvelu toimii kiitettävästi PS3:lla. Toiston alussa laatu on huono (Low/SD), mutta paranee nopeasti riippuen yhteysnopeudesta, mulla 10/2 Mbps ja laatu menee aina parhaaseen (?) laatuu asti (X-High/HD). Palvelu vaikuttaa lupaavalta ja saa nähdä vuoden lopussa jatkanko tilaamista.

Norjalainen PlayStation kaveri suositteli Netflixistä katsottavaksi Lilyhammer nimistä sarjaa, joka tempasi mut mukaansa heti ensimmäisessä jaksossa.

niple58/73

Aika kovat käyttöehdot:
Näiden käyttöehtojen mukaan kaikki riidat sinun ja Netflixin välillä ratkaistaan SITOVALLA VÄLIMIESMENETTELYLLÄ. SITOUDUT LUOPUMAAN OIKEUDESTASI VIEDÄ ASIA OIKEUDEN RATKAISTAVAKSI, kun puolustat oikeuksiasi tämän sopimuksen perusteella (lukuun ottamatta asioita, jotka voidaan ratkaista vähäisiä vaateita käsittelevässä tuomioistuimessa). Oikeutesi määrittelee PUOLUEETON VÄLIMIES, ei tuomari tai valamiehistö, eikä vaateitasi voida ajaa ryhmäkanteena.

link

himpo59/73

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti niple:

Aika kovat käyttöehdot:
Näiden käyttöehtojen mukaan kaikki riidat sinun ja Netflixin välillä ratkaistaan SITOVALLA VÄLIMIESMENETTELYLLÄ. SITOUDUT LUOPUMAAN OIKEUDESTASI VIEDÄ ASIA OIKEUDEN RATKAISTAVAKSI, kun puolustat oikeuksiasi tämän sopimuksen perusteella (lukuun ottamatta asioita, jotka voidaan ratkaista vähäisiä vaateita käsittelevässä tuomioistuimessa). Oikeutesi määrittelee PUOLUEETON VÄLIMIES, ei tuomari tai valamiehistö, eikä vaateitasi voida ajaa ryhmäkanteena.

link

Tuo minkä juuri lainasit ei ole tarkoitettu ihmisten luettavaksi, miksi luetutat sitä ihmisillä?
Siellähän saattaisi vaikka lukea että luovut oikeudestasi hengittää, et kuitenkaan luopuisi vaikka sen kohdan joutuisit pakosti hyväksymään palvelua käyttääksesi ;)

Janttu9360/73

Vinkki kaikille, jotka surevat Netflixin suppeaa tarjontaa.

Käyttämällä U.S. proxyä on mahdollista huijata Netflixiä luulemaan sijaitsevasi Yhdysvalloissa Suomen sijasta. Tämä taas avaa mahdollisuuden nähdä ja kokea täysi USA-kirjasto, joka on maailman laajin ohjelmien ja elokuvien streamauspalvelu.

Valitettavasti suuri osa ilmaisista proxyistä on estetty, mutta maksullisetkaan eivät paljon maksa. Itse rekisteröifyin juuri UnoTellyn DNS-palveluun.

Kyseisen palvelun avulla voi muuttaa DNS-osoitteen osoittamaan useaan eri kohteeseen ja näin ollen saamaan kaiken irti Netflixistä, BBC:n nettisivuista ja kaikesta muusta netissä olevasta mediasta. Palvelimia on mm. Yhdysvalloissa, Briteissä, Saksassa jne.

UnoTellyn palvelu on edullinen, vain n. 4€/kk ja se on mahdollista saada ilmaiseksi jopa 6 kuukaudeksi.

Itse kokeilen toista päivää ja toimii erinomaisesti sekä tietokoneella, että Wiillä ja Xboxilla! ;)

olliboi61/73

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti himpo:

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti olliboi:

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti himpo:

Nyt on kokeiltu.
Ja nyt on peruttu.

Ei kiitos, syyt:
Jo ensimmäinen logo leffassa nytkähteli paikoilleen juuri sen näköisesti että jotain oli vialla, ei mitenkään kauheasti mutta sen verran että huomasin.
Sitten HD-tila meni päälle ja prosessorin käyttö pomppasi tappiin 100%, äänet kuului edelleen oikein mutta kuva tuli kymmenen sekunttia jäljessä ja hyppäsi välillä ollen hetken vain 5 sekunttia jäljessä kokoajan kuitenkin pätkien.
Tarjonta oli aika rajallinen, lapsille havaitsin 5 leffaa joita eivät ole nähneet ja saavat katsoa SD-laadulla, sarjoja ei ollut yhtään ja itselle kaksi leffaa jotka olen jo nähnyt jotka tahtoisin katsoa uudestaa ja pistin jo tulemaan 720p.mkv, ja flixiäkin kiinnosti että mistä kun ehdottelivat poistuessa tällaista korviketta itselleen:
Vertaisverkot / bit torrent -sivustot kuten ThePirateBay.org, torrentz.com jne.

Kannattaako kilpailijoita ja torrent saitteja nyt mainostaa omilla sivuilla?

edit: Jaaha, heräsi epäilys, en tiedä miksi, mut kävin kattomassa ne lasten leffat ja yhessäkään ei ollu suomi dubbausta, eli käteen jäi flixistä sitten pyöreä nolla, kiitos!

et vaan osaa. hyvin toimii ja kuvanlaatu on tarpeeksi hyvää

Ilmeisesti minun pitäisi ostaa tehokkaampia kannettavia juuri tätä palvelua varten?

hyvin mahdollista, itsellä on ollu vastaavia ongelmia omalla läppärillä joka on 4 vuotta vanha perus multimedialäppäri :/

Kalle7662/73

PS3, kotikone, läppäri ja iphone testattu, todella hyvin toimii. Itselläni 120" valkokangas ja ihan riittävä tarkkuus siihen, ei täydellinen mutta kuitenkin.. Hyvin tuntuu suomi dubbaukset lasten elokuviin löytyvän, osaan tulee automaattisesti ja osaan pitää itse valita. Astro Boy leffassa ei ole dubbausta, mahtaako olla edes alkuperäisellä dvd:llä?

Janttu9363/73

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pelce:

Fiilis laskenut aika lailla tämän palvelun suhteen.

Sain Netflixistä "hyvän" syyn päivittää viihdelaitteet ja olin jo ostamassa uutta Smart-tv ominaisuuden omaavaa televisiota, jolla olisi suoraan päässyt Netflixiin kiinni. Ellei tuo leffojen ja sarjojen tarjonta nyt ala loppuvuoden aikana kasvamaan, joudun kyllä perumaan tilauksen. Miinuksena myös nettikäyttöliittymän ajoittainen kankeus ja Silverlight.

Löysin loppujen lopuksi palvelusta vain yhden sarjan ja n. 5 elokuvaa jotka halusin katsoa. Mutta en luovuta ihan vielä, vaan täytyy tuudittautua siihen että Netflixin oli pakko tulla nyt ulos keskeneräisenä palveluna ennen HBO Nordicia, jotta sai jalan oven väliin.

Kokeileppa käyttää USA Proxyä, niin saat suoraan maailman suurimman streamauskirjaston. Netflix USA:n valikoiman nääs ;)

Yksi edullisimmista ja parhaista on UnoTelly.

Ruisleipa64/73

Aika, meinaan todella suuri huijaus jälleen kerran! Luottokortin tiedot pakko laittaa vaikka olisi mikä Spotify tahansa, ja ensimmäinen "ilmainen" kuukausi on maksanut useille henkilöille!

Janttu9365/73

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ruisleipa:

Aika, meinaan todella suuri huijaus jälleen kerran! Luottokortin tiedot pakko laittaa vaikka olisi mikä Spotify tahansa, ja ensimmäinen "ilmainen" kuukausi on maksanut useille henkilöille!

Enpä jotenkaan usko, että on eka kuukausi maksanut kenellekään. Netflix on maailman suurin Internet-streamauksen palvelija, ja eivät he kyllä epärehellistä peliä pelaa. Itse ollut tyytyväinen asiakas jo vuosia.

Haters gonna hate.

tonttila66/73

Oliko joku saanut sitä toimimaan muulla tavalla kuin luottokortilla?

Visa electronilla, paypallilla tms?

Janttu9367/73

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tonttila:

Oliko joku saanut sitä toimimaan muulla tavalla kuin luottokortilla?

Visa electronilla, paypallilla tms?

Electron toimii loistavasti. Paypalilla voi ostaa lahjakortteja, ja sitä kautta maksaa aikaa. Eka täytyy tosin rekisteröityä kortin kanssa, ellei käytä USA-Netflixiä proxyn avulla. Sillä onnistuu myös Paypal rekisteröityessä.

jpvir68/73

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Janttu93:

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ruisleipa:

Aika, meinaan todella suuri huijaus jälleen kerran! Luottokortin tiedot pakko laittaa vaikka olisi mikä Spotify tahansa, ja ensimmäinen "ilmainen" kuukausi on maksanut useille henkilöille!

Enpä jotenkaan usko, että on eka kuukausi maksanut kenellekään. Netflix on maailman suurin Internet-streamauksen palvelija, ja eivät he kyllä epärehellistä peliä pelaa. Itse ollut tyytyväinen asiakas jo vuosia.

Haters gonna hate.

Oiskohan nämä "useat henkilöt" vaan rikkonut käyttöehtoja. Lainaus ehdoista: "Jos sinä tai joku taloutesi jäsen on ollut Netflix-jäsen viimeksi kuluneen 12 kuukauden aikana, tai jos maksutapasi, fyysinen osoitteesi tai sähköpostiosoitteesi on liittynyt Netflix-jäsenyyteen, tai jos suoratoistat Netflix-valmiin laitteen kautta, joka on aiemmin ollut aktivoituna jollekin toiselle Netflix-tilille, et ole oikeutettu ilmaiseen kokeiluun."

toswiba69/73

Rehtiä asiakaslähtöisyyttä olisin palvelulta heti toivonut, koska www-saitti oli netissä monta kuukautta ennen palvelun lanseeraamista suomeen ja Spotify-asiakkaiden erityiskohtelusta ei mainittu - ennen eikä jälkeen virallisen saitin linkkien ja ohjeiden avauduttua. Rekisteröidyttyäni "normaalisti" 31 päivän kokeilujaksolle... soitin asiakaspalveluun ja mainitsin sinne olevani myös Spotify:n käyttäjä.. asiakaspalvelu pyysi rekisteröintitunnukseni ja ymmärsin kuulemani perusteella saaneeni kokeilukautta vuoden lopuun asti. Seuraavina muutamana päivänä asiakastiedoissani oli kuitenkin edelleen "vain" kuukausi ns. ilmaisaikaa. Kun sitten peruin tilaukseni ja siirryin rekisteröintipalveluun Spotify:n tagilla - oli tämä mahdollisuus jo sieltä poistettu käytöstä. Tälläinen toiminta heittää mielestäni varjoa hyvänkin palvelusisällön tuottajasta ja siksi odotankin toisenlaista käyttäjäkokemusta esim. Viaplyn ja HBO:n toiminnasta mm. juuri kokeilukauden jälkeen erityisesti asiakkaan näkökulmasta.

mustakallio70/73

Onkos joku saanut UnoTellyn toimimaan ATV 2:n kanssa? Jostain syystä en saa DNS palvelinta muutettua asetuksista, taisi olla 5.0.2 versio? Periaatteessa pitäisi kai olla mahdollista tehdä tuo DNS muutos myös reitittimestä mutta Elisan kotiboxi (taisi olla bewan merkkinen) ei myöskään kovin helpolla antautunut tuolle muutokselle...

Unotelly toimii hienosti macissa, sen asetukset kun oli helposti vaihdettavissa, valikoima aika paljon parempi kuin suomen netflixissa!!

Janttu9371/73

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mustakallio:

Onkos joku saanut UnoTellyn toimimaan ATV 2:n kanssa? Jostain syystä en saa DNS palvelinta muutettua asetuksista, taisi olla 5.0.2 versio? Periaatteessa pitäisi kai olla mahdollista tehdä tuo DNS muutos myös reitittimestä mutta Elisan kotiboxi (taisi olla bewan merkkinen) ei myöskään kovin helpolla antautunut tuolle muutokselle...

Unotelly toimii hienosti macissa, sen asetukset kun oli helposti vaihdettavissa, valikoima aika paljon parempi kuin suomen netflixissa!!

"Start your Apple TV 2
Go to Settings –> General –> Network. Select “Configure TCP/IP.
Select “Manually” next to “Configure IP”. Click done.
Repeat this step for the Subnet Mask and the Router Address screens
Configure the DNS Address screen with the IP address you want: XXX.XXX.XXX.XXX. Select “Done”.
Try it out!"

löytyi nopeasti googlettamalla. Toivottavasti toimii, jotta pääsisit nauttimaan Netflixin kansainvälisestä tarjonnasta myös ATV 2:sessakin!

mustakallio72/73

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Janttu93:

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mustakallio:

Onkos joku saanut UnoTellyn toimimaan ATV 2:n kanssa? Jostain syystä en saa DNS palvelinta muutettua asetuksista, taisi olla 5.0.2 versio? Periaatteessa pitäisi kai olla mahdollista tehdä tuo DNS muutos myös reitittimestä mutta Elisan kotiboxi (taisi olla bewan merkkinen) ei myöskään kovin helpolla antautunut tuolle muutokselle...

Unotelly toimii hienosti macissa, sen asetukset kun oli helposti vaihdettavissa, valikoima aika paljon parempi kuin suomen netflixissa!!

"Start your Apple TV 2
Go to Settings –> General –> Network. Select “Configure TCP/IP.
Select “Manually” next to “Configure IP”. Click done.
Repeat this step for the Subnet Mask and the Router Address screens
Configure the DNS Address screen with the IP address you want: XXX.XXX.XXX.XXX. Select “Done”.
Try it out!"

löytyi nopeasti googlettamalla. Toivottavasti toimii, jotta pääsisit nauttimaan Netflixin kansainvälisestä tarjonnasta myös ATV 2:sessakin!

Tuohan toimi hienosti, parin rebootin jälkeen! Alkuun Netflix sanoi olevansa "unawailable" mutta tosiaan parin johdon irrotuksen jälkeen alkoi kuitenkin toimia. Valikoima on todellakin aivan eri maailmasta :)

Janttu9373/73

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mustakallio:

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Janttu93:

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mustakallio:

Onkos joku saanut UnoTellyn toimimaan ATV 2:n kanssa? Jostain syystä en saa DNS palvelinta muutettua asetuksista, taisi olla 5.0.2 versio? Periaatteessa pitäisi kai olla mahdollista tehdä tuo DNS muutos myös reitittimestä mutta Elisan kotiboxi (taisi olla bewan merkkinen) ei myöskään kovin helpolla antautunut tuolle muutokselle...

Unotelly toimii hienosti macissa, sen asetukset kun oli helposti vaihdettavissa, valikoima aika paljon parempi kuin suomen netflixissa!!

"Start your Apple TV 2
Go to Settings –> General –> Network. Select “Configure TCP/IP.
Select “Manually” next to “Configure IP”. Click done.
Repeat this step for the Subnet Mask and the Router Address screens
Configure the DNS Address screen with the IP address you want: XXX.XXX.XXX.XXX. Select “Done”.
Try it out!"

löytyi nopeasti googlettamalla. Toivottavasti toimii, jotta pääsisit nauttimaan Netflixin kansainvälisestä tarjonnasta myös ATV 2:sessakin!

Tuohan toimi hienosti, parin rebootin jälkeen! Alkuun Netflix sanoi olevansa "unawailable" mutta tosiaan parin johdon irrotuksen jälkeen alkoi kuitenkin toimia. Valikoima on todellakin aivan eri maailmasta :)

Näinhän se on! :) Ja hyvä, että sait vihdoinkin toimimaan! Pidä hauskaa uuden Netflix "maailman" tarjonnan kanssa :)

TÄMÄN UUTISEN KOMMENTOINTI ON PÄÄTTYNYT