1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Tallentava maximum t-800, antenni

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi nikke2 10.03.2012.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. nikke2

    nikke2 Member

    Liittynyt:
    10.03.2012
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ostin aikanaan tv:n ja tallentavan Maximum T-800 digiboksin(hinta
    280 €). Kävin Turusta hakemassa tv:n ja digiboksin. Myyjällä oli kaikki viritettynä ja totesin kaiken olevan kunnossa joten maksoin. Sanoin vieväni tavarat mökille, jolloin myyjä vastasi että onko mökillä kaapeli. Vastasin että tulin ostamaan antenniverkon boksia (netissä oli ilmoitus antenniboksista). Hetken neuvottelun jälkeen myyjä haki kaapista antenniverkon boksin ja sanoi jos boksissa on jotain vikaa niin hän korjauttaa boksin ja antaa toisen boksin ylimääräisenä minulle(miksei hälytyskellot soineet). En sinä vaiheessa huomannut tarkistaa boksin kuntoa koska luotin myyjän sanaan. Boksi oli viallinen. Myyjä kävi vaihtamassa viallisen boksin toiseen vialliseen(boksin kovalevy käynnistyy vaikka tallennuksia ei ole käynnissä ja kovalevy on 250, ohjekirjan mukaan 300). Myyjä on pompotellut minua yli 8 kuukautta eikä suostu kaupan purkuun. Nyt minulla on yksi viallinen boksi ja myyjällä se
    toinen(minun maksama). Ennen kuin tein asiasta poliisille rikosilmoituksen ilmoitin myyjälle. Hän ei reagoinut asiaan mitenkään vaan loukkaantui ilmoituksesta ja ilmoitti minulle että asia on hänen puolestaan loppuunkäsitelty. Tutkinta lopetettiin koska minun olisi pitänyt tarkista boksin kunto. Sivilioikeuteen an lähde 280 € takia. Eikö mistään saa oikeusturvaa?
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu