1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Datamart 1-4x dvd-r levyt ja plextor px-708A ongelmia

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi gizm0 02.07.2004.

  1. gizm0

    gizm0 Regular member

    Liittynyt:
    13.03.2002
    Viestejä:
    141
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hei,

    Ostin juuri DATAMART merkkisiä levyjä kun sain halvalla. Ongelmana on että plextor asemani pyörittelee levyjä muttei tunnista niitä ollenkaan. Varmaan tuli hukkaostos, mutta jos jollain on ratkaisu ongelmaani niin vastatkaa ihmeessä?
    Ainakin tähän mennessä asemani on tunnistanut jos jonkinlaista halpa DVD+/-R levyjä, mutta tämä on ensimmäinen missä tuli ongelmia.
    Asemasta kuuluu kun se yrittää pyörittää sitä monta kertaa, muttei tunnista sitä mitenkään. Olen kokeillut eri firmware versioita. Nyt on käytössä uusin 1.07 versio plextorissa.

    Ps. haluaako joku ostaa halvalla 100kpl datamart levyjä :) (huuto.net:ssä myynnissä DATAMART nimellä ja käyttäjätunnus on sama myös)?
     
    Viimeksi muokattu: 02.07.2004
  2.  
  3. J-POP

    J-POP Member

    Liittynyt:
    06.07.2004
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No, mulla oli sama ongelma ja jäljittelin netistä apuja, mutta tulin itse siihen johtopäätökseen että
    ainoastaan asemalle tarkoitetuilla firmwareilla homma hoituu, löysin omaan polttavaan asemaan sopivan ja nyt toimii, eli ei muuta kuin odottamaan uutta päivitys warea.
     
  4. gizm0

    gizm0 Regular member

    Liittynyt:
    13.03.2002
    Viestejä:
    141
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    voisitko kertoa että mikä firmware ratkaisi sinun ongelman? mikä versio ja kenen väsäämä?
     
  5. J-POP

    J-POP Member

    Liittynyt:
    06.07.2004
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mulla on freecomin polttava asema, ja hain heidän kotisivuilta, freewaren 1.33 asema cd/dvd r/rw, mun asema on vielä mallia b.
     
  6. gizm0

    gizm0 Regular member

    Liittynyt:
    13.03.2002
    Viestejä:
    141
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Yritin uudelleen muita firmwareja ja siirryin takas uusimpaan firmwareen, mutta ei toiminut vielläkään :(.
     

Jaa tämä sivu