1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

mistä kannattaa ostaa?

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi pallo79 01.07.2004.

  1. pallo79

    pallo79 Member

    Liittynyt:
    11.01.2004
    Viestejä:
    66
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    eliks mikä olis hyvä/edullinen/luotettava nettikauppa mistä kannattais ostaa sat. tavaraa.
    ja kumpaa suosittelette, dreambox vaiko topfield? molemmat on kuulemma aivan kelvollisia.
     
  2.  
  3. MrX83

    MrX83 Guest

    Satelliittisamin kautta olen hommannut kamaa ja ei mitään valittamista ole ainakaan tähän asti.

    Kannattaa tutustua ainakin näihin:

    www.satelliittisami.fi
    www.toot.fi
    www.mediaplazashop.com

     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 02.07.2004
  4. fiesta

    fiesta Guest

    Pari tilausta olen tehnyt Saksasta. Ensimmäinen postipakettina 5 päivää ja toinen UPS:illa, toimitus työpaikalle kesto samat 5 päivää. Maksu VISAlla.
    Hintataso n. 30% edullisempi kuin Suomessa. Lähetyskulut ovat n. 20€

    http://www.hm-sat.de/
     
  5. effer

    effer Regular member

    Liittynyt:
    14.05.2004
    Viestejä:
    132
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kaikki edellä mainitut hankintapaikat ovar erittäin hyviä ja kaikista saa myös postiennakolla eli ei tarvitse luottokortin kanssa temppuilla jos ei halua.

    Toot.fi on hyvä siinäkin,että tuote tulee nopeasti ja
    reklamaatiot ovat useimmille helpompi hoitaa suomeksi.
    Samilta saa myös hyvät ohjeet ja neuvot.

    Ulkomailla on etuna yleensä laajempi valikoima ja esim.Dreamia ei saa noista kuin Tootista suomesta.
    Ei sielläkään paha hinta.

    Dream ja topfield ovat ihan eri asioita.

    Jos sulla on joku varalaitteeksi, niin osta dreami
    ilmanmuuta!Pitää kyllä osata/opetella vähän
    tietokonemaailmasta olevia menetelmiä,sitten on
    resurssit vaika mihin.
     
  6. masaV

    masaV Regular member

    Liittynyt:
    23.02.2004
    Viestejä:
    245
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    nämä satel sami ja mediaplaza ovat kyllä tosi kalliita olleet jotkin tavarat jopa tuplahinnoissa muihin no yleisesti kallista tavaraa ollut,ja palvelu tosi huonoa välinpitämätöntä törkeääkin välillä.enpä käytä enää no jos jotain pitää kehua niin turun suomiset .fi on kyllä panostanut tietämykseen+palveluun ja edullisin vielä suonenmaassa mitä itse olen ostellut tarvikkeita.
    eli älä missään nimessä enää osta mitään muualta kun suomiselta saat saman edullisemmin ja kunnon palvelua +neuvotkin kaupanpäälle.

    dreami ei oikein aloittelijalle sovellu muuten ihanne poksi, saksa ok ostopaikka ilman visaakin saa postiennakolla,maksumääräyksellä,yms,ja posti ei kallis melkeinpä voisi sanboa ihan sama ostatko naapuripitäjästä vai ulkomailta samat kustannukset postilla melkein,takuu jutuissa vain olet tarkkana tosin international warranty on isoimmilla firmoilla eli sama vaikka ostat kiinasta niin takuu pelaa.toisinpäin vaikka käytät poksia alaskassa niviet naapuri huoltoon ja takuu pelaa.
     

Jaa tämä sivu