Minulla on LITE-ON LDW 851S +/- RW asemani kanssa ollut hieman ongelmia... Tilasin saksanmaalta kasan RW levyjä ja olen poltellut niihin sitten varmuuskopioita leffoista. Toisinaan ne toistuvat täysin kotiteatterissani, mutta, useimmiten huonolla menestyksellä! Joten kysymys kuuluukin onko kokemuksia kyseisestä asemasta ja mahdollisesti hyväksihavaittuja mediota tämän aseman kanssa?
http://club.cdfreaks.com/ kato Liteon ja Media Forum http://www.videohelp.com/dvdmedia.p...layer=&order=Name&search=Search+or+List+Media
en kyllä tiedä että kukaan polttaisi leffat RW-levyille muuta kuin kokeilumielessä,niissähän data säilyy vain lyhyen ajan,mutta jos niin ehdottomasti käytä +levyjä Mulla on Liteon451s ja käytän -r levyinä ainoastaan Ritek G04 ja +levyinä laatulevyjä(Verbatim,Ricoh,Mitsubishi
juu +RW levyjähän minä... Siis mitä että data pysyy vain vähän aikaa???? Mitäs mieltä sellasissa levyissä muka on??? En kyllä ihan usko tota...
vähän aikaa on suhteellinen käsite,rw levyillä liikutaan parin vuoden molenmmin puolin,kertakirjoitettavat pitäis säilyä kymmeniä vuosia oikein säilytettyinä ensin tutkitaan,sitte hutkitaan sulla on tainnu tutkiminen jäädä väliin.Jos et oo vaivautunu ottamaan selvää eri formaattien eroista ja käyttötarkoituksista niin sama se mulle,usko mihin uskot mutta rw levyjä ei oo tarkoitettu varmuuskopiointiin vaan lyhytaikaiseen varastointiin
Niinpä niin, suhteellistahan se on. Minun vähänaikaa on huomattavasti lyhyempi aika No niin tai näin, olen kyllä kuullut tuosta että tiedot saattavat joskus ajansaatossa hävitä RW levyltä,(ajasta ei ollut hajua) pinta on pehmeämpää materiaalia tai jotain. Mutta niinkuin tuli todettua niin aika on suhteellista... Tärkeämmät tallenteet kyllä pistän +r levyille. Mutta kiitos kuitenkin!
Apuva.Aloittelijalla menee hermot...Mulla on tuo kyseinen Liteonin DVD-asema ja ongelma on seuraava:Teen DVD-shrinkin ja poltan DVD:lle, DVD+R-levylle onnistuu ihan hyvin, DVD-R-levylle poltettaessa heittää herjat loppupuolella ja levy menee ketuiksi... eikös tuon aseman pitäisi tukea kumpaakin DVD-tyyppiä? Poltto-ohjelma on Nero. Missä vika? Kiitos etukäteen =)
Jospa sulla on vaikka huonoja levyjä? Kerroit niin vähän infoa, ettei tuohon oikein voi mitään sanoa Mikä levymerkki?
Joo hei ongelma ratkaistu Otin yhteyden Liteonin Tech. Supportiin ja vastaus tuli melkein heti, kehoittivat hakemaan uuden firmwaren (www.liteonit.com-->ODD product-->download-->firmware), outoa että juuri ostetussa koneessa oli noinkin vanhat päivitykset... Ymmärsin rivien välistä ettei ko. laite tue DVD-R levyjä ilman tuota päivitystä. Kiitti kummiski vastauksesta ja toivottavasti tästä on apua jollekulle muulle.