1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

dvd-poltto ei enää onnistu...

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Rasse79 16.06.2004.

1. Rasse79

Rasse79 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    dvd-poltto ei enää onnistu...olen käyttänyt esim. neroa dvd-leffojen polttoon, mutta nyt nero jumittaa kohtaan dvd-video files reallocation started........ja mitään ei tapahdu......olen asentanut neron uudelleen mutta sama juttu....asema kyllä polttaa cd-levyjä ja nekin vielä nerolla.....joten häh?

2.  
  3. kokooja

kokooja Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kokeile imgtool-tai decryper-softaa.

4. gain

gain Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kannattaa kokeilla jotain toista versiota Nerosta. Nero 6.x.x, vaihtoehtoja kyllä on.

5. Rasse79

Rasse79 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    mulla on jo decrypterit ja shrinkit , mutta nekun ei polta video_ts faileja....ja oon kokeillu montaa eri neroa....

6. Rasse79

Rasse79 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    sekin mikä on erikoista että asema kyllä polttaa dvd-leffan esim. dvd decrypterillä mutta ei nerolla mitään dvd:hen liittyvää.(ei dvd-videota eikä dataa), joten jotain kusista siinä nerossa nyt on.....ja se nerokin on sentään toiminu ainakin vuoden verran......

7. kokooja

kokooja Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kokeile ImgTool Burn softaa. Osaa polttaa video_ts filuja. On myös ilmainen. Vaatii toimiakseen neron, koska käyttää sen ajureita hyödykseen.
    http://www.mpegit.net/imgtoolburn.php

Jaa tämä sivu