1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Hyvä (ja halpa) DVD-soitin

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi Rööri 04.06.2004.

  1. Rööri

    Rööri Member

    Liittynyt:
    09.05.2004
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tästä on varmasti puhuttu monia kertoja mutta puhutaanpas uudestaan:

    Olen kyllästynyt tuohon xboxin DVD-ominaisuuten koska se ei pyöritä kaikkia DVD:tä ja välillä tuntuu jopa että elokuvat pätkivät.

    Aluksi ajattelin hankkia samantien Divx:ää tukevan soittimen mutta kuultuani niillä olevista ongelmista päätin hankkia ihan perushommelin (vai onko jotain hyvää?).

    Rahaa minulla olisi tuhlata siihen korkeintaan 150 euroa, en tarvitse mitään erikoisvibstaakkeleita ja sen semmoisia, riittää kun elokuvat pyörivät (kaikki ja hyvin) eikä ongelmia ole. Katselin tuolta verkkokaupasta ( http://www.verkkokauppa.com ) tuota ProCaster DVD-soitin slimline soitinta joka maksaa hämmästyttävät 50 euroa. Onko siitä mihinkään?
     
  2.  
  3. esha

    esha Guest

    no kyl toi yamada 6600 soittaa normaaleja dvd:eitä tosi hyvin. divx:t pyörii tosi hyvi mutta niissä voi esiintyä ongelmia.
    indesol.fi 129€ toi yamada
     
  4. jartar

    jartar Senior member

    Liittynyt:
    07.04.2004
    Viestejä:
    8,485
    Kiitokset:
    111
    Pisteet:
    143
    Jos halvan ja hyvän soittimen haluaa ostaa niin itse suosittelen kyllä sonyn soitinta. Kukaan tutuistani ei ole sanonut pahaa sanaa niistä. Ja pitäis tohon hintahaarukkaan kyllä mahtua. Noita divx-soittimia ei mielestäni kannata hankkia ellei niille todella ole tarvetta. Kuitenkin tohon divx kikkailuun paras laite on tietsikka tv-outilla.
     

Jaa tämä sivu