*

AfterDawn.com Keskustelualueet

Mistä tekstitykset elokuviin?

Tässä viestiketjussa on 7 viestiä.

puffgirl Suljettu viallisen sähköpostiosoitteen vuoksi
Aika turisti olo kaikkien teiän datailijoiden keskuudessa, mut pakko kysyy, että mistä saa ne itse tekstit leffoihin?Mulla on bsplayer,wmp ja tekstinkäsittelyohjelma VobSub. Time Adjusteri ei lataudu koneelle kokonaan.Tarviinko sitäkin?BTW, mikä on fps?
▼▼ Tässä viestiketjussa on 6 vastausta - vastaukset ovat mainoksen alapuolella ▼▼
AfterDawn Ilmoitus
Quote:
Aika turisti olo kaikkien teiän datailijoiden keskuudessa, mut pakko kysyy, että mistä saa ne itse tekstit leffoihin?
Tuohon estää foorumin säännöt vastaamasta.

Time Adjusterilla voi säätää tekstityksiä, esim yhdistää niitä, muuttaa ajoituksia, muuttaa formaattia.

FPS = Frames per second eli kuvaa sekunnissa
EDIT:TYPO
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 30.5.2004 @ 20:58
google on hyvä apuväline
puffgirl Suljettu viallisen sähköpostiosoitteen vuoksi
Ok,kiitti kuitenki!Enköhän mä jotain keksi...
vihje ei kerro miten niit saa buahahaha

eli google ja sielt haet: divx + finland ja sit sielt vähä kikkailet ja saat niit tiedostoja tosin vaa uusii leffoihi.

et oo sit kuullu etkä nähny mua ikinä LOL =DD
http://www.divxnurkka.net/

Kyseiset tekstitykset eivät ole laittomia, vaan käyttäjät on itse suomenttanut.
Kaikki mitkä on ripattu dvdstä, otetaan välittömästi pois.
Jl92: tekstit itse eivät ole laittomia, mutta niiden levittäminen on.
Eli ota linkki pois.
Tämä viestiketju on suljettu, johtuen siitä, että ketjun uusimmasta viestistä on kulunut yli 180 vuorokautta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että et voi vastata tähän viestiketjuun lainkaan.

Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.

Tilaa AfterDawnin viikoittainen uutiskirje.