1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

VHS hajosi. Minkälainen tallentava DVD tilalle?

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi Tare1 20.05.2004.

  1. Tare1

    Tare1 Member

    Liittynyt:
    20.05.2004
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ihan keskivertoperheelle olisi tarve tallentavalle DVD-soittimelle. Nauhoitamme yleensä ohjelman sieltä toisen täältä sillävälin kun pesemme lapsilta hampaat. (aika yleinen juttu...?) Nyt jos hankimme tallentavan DVD soittimen, minkälainen sen tulisi olla? Vaatimukset: soittaa mp3 ja mielellään ihan tavallisetkin musiikki cd:t ilman että tv:n täytyy olla auki. Luonnollisestikaan en aio hankkia muuta kuin merkkituotteen, hintahaarukassa 500-700 eurova, eli minkä saa postimyyntifirmoista osamaksulla. (ei ainakaan minulta löydy käteisenä tuollaista summaa...)
    Kiitollinen pikku infosta olisin!!!
     
  2.  
  3. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Jos noita tallenteita ei ole tarkoitus säilöä erillisille levyille, niin digiboksi kovalevyllä varmaan ajaa asian helpommin, sitten kaveriksi vielä perus DVD soitin.
     
  4. toukkaman

    toukkaman Guest

    Joo... Kovalevyllinen tallennin on varmaan tuohon käyttöön mukavempi. Tallentavia dvd-soittimiakin saa myös kovelevyllisinä jos se digi-boxi köytyy jo kotoa ja dvd puuttuu.

    Mutta koska itse kysyit pelkästä dvd tallentimesta niin itse sain plasma tv:n kykliäisenä LG:n 4810 tallentavan dvd:n. Siihen olen kyllä ollut hyvin tyytyväinen. Expertit myy sitä nykyisin erikseen 379 erkkiä. Enemmän kuin tarpeeksi toimintoja, kaikki liitännät ja erittäin monipuoliset valikot. Jo poltettuja tallenteitakin voi hyvin muokkailla. Mp3 näyttö ja valikotkin on oikeasti hyvät. Nyt viitsin ensimmäistä kertaa kuunnella mp3:sia kotona cd:ltä. DV-in liitinkin on, jos omistat tai joskus hommaat dv-kameran. Kaukosäätimellä sai helposti alue-koodittomaksi...
    Ei kyllä kannata maksaa enempää jos ei sitten löydy kovalevyä kyljestä. Ja onhan nuo LG:n polttimet hyviksi havaittu tuolla tietokone puolellakin.
    Aktiivi rahoituksella 3 ensimmäistä kuukautta ilman korkoa, eli korottomasti 126 ekua kolmesti.

    EDIT: TYPO
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 21.05.2004
  5. Katzhuu

    Katzhuu Member

    Liittynyt:
    15.06.2004
    Viestejä:
    39
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ostin tämän laitteen juuri äskettäin ja ainakaan pelkästään CountryCode-asetusta vaihtamalla ei suostu näyttämään muiden aluekoodien elokuvia. Onnistuukos tämä aluekoodittomaksi tekeminen ihan kotikonstein vai tarvitseeko viedä johonkin liikkeeseen muunnettavaksi?

    Olen kuullut, että joillakin laitteilla tarvittaisiin ohjelmoitavaa kaukosäädintä tähän. Itselläni on Kameleon6 säädin, onkohan siitä jotakin apua asiassa?

    t.Täys DVD-N00B13

     
  6. Katzhuu

    Katzhuu Member

    Liittynyt:
    15.06.2004
    Viestejä:
    39
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Juuh ja asiahan selvis, kun hieman seikkaili netissä. Tässä nyt ohje muillekin onnettomille saman tien.

    1. Virta päälle DVD-soittimeen.
    2. Avaa levykelkka.
    3. Paina seitsemän (7) kertaa kaukosäätimen numeroa 0.
    4. Ruutuun tulee teksti [bold]Congraturations - Region change free[/bold] (Huomatkaa kirjoitusvirhe viestissä :)
    5. Kuittaa viesti painamalla ENTER kaukosäätimestä.

    Toimi ainakin minun kohdallani.

    Toistamalla tuon proseduurin saat Regionkoodit takaisin päälle.

    t.Yhäkin N00B13
     

Jaa tämä sivu