1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Dreambox --> DivX

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi mniskane 15.05.2004.

  1. mniskane

    mniskane Member

    Liittynyt:
    15.05.2004
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moi,

    Mitäs ohjelmia käytätte video streamien manipuloimiseen? Mulla on satelliittivirittimessä (Dreambox) kovalevy josta voi vetää streamit kovalevylle ftp:llä. Noista streameista on sitten tarkoitus karsia kaikki turhat ääniraidat ja tekstitykset veke ja konvertoida leffat DivX muotoon.

    PC:lle tuntuu olevan aika hyvin softaa millä tota voi tehdä, mutta Macille en ole löytänyt oikein mitään OS X 10.3 pantteri natiivia softaa. Itse asiassa, tuntuu olevan kiven alla kunnon softat jolla hoituu DVD rippaus ja konvertointi DivX formaattiin.

    Olisi hienoa kuulla millä jengi hoitaa yllä mainitut hommat Macillä.

    -Make-
     
  2.  
  3. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
  4. mniskane

    mniskane Member

    Liittynyt:
    15.05.2004
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo... tota "ripping tutorialia" mä oon katellu aikaisemminkin ja aika lailla oli OS 9 kamaa tossa paketissa (se tais olla vuodelta 2001).

    OSEX:ää oon käyttänyt aikaisemmin ja vaikutti ihan ok softalta. DVD2ONEX on uusi tuttavuus. Pitää testata.

    Aika vaatimattomalta näyttää tää tarjonta Macci puolelle. Windowssille näitä softia löytyy niin ettei tiedä minkä valitsisi. Kiitoksia Agent_007 linkeistä.

    -Make-
     

Jaa tämä sivu