1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Divx soittimen hankkiminen

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi rdx2 07.05.2004.

  1. rdx2

    rdx2 Member

    Liittynyt:
    07.05.2004
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mitäpä mieltä olette tuollaisen ns. divx-soittimen hankkimisen järkevyydestä noin yleensä? Tuntuu olevan melkoisen paljon säätöä edessä, jos ihan tosissaan noita leffoja alkaa noilla vehkeillä katselemaan, erityisesti subien puolesta.

    Itse olen hankkimassa dvd-soitinta, ja mietin että olisihan se mukava jos siinä olisi tuo mpeg4 toisto, mutta itseä arveluttaa lähinnä noiden divxien ad hoc -luonne. divx ja xvid koodekithan ilmeisesti pelittävät ihan hyvin noissa mpeg4-sp vehkeissä, mutta sitten esim. äänien ja tekstityksen monimuotoisuus voi tulla ongelmaksi? Puhumattakaan mikä tulee olemaan containereiden 'trendi'. Nykyään suurin osa on aveja, mutta on tuolla hyllyssä jo aika moni ogg/ogm containerissa ja äänetkin oggina olevia leffoja, ja uusia formaatteja pukkaa kuin sieniä sateella...

    Noh, onneksihan noissa on mahdollisuus firmware päivityksiin. :)
     
  2.  
  3. jarpe77

    jarpe77 Member

    Liittynyt:
    19.12.2003
    Viestejä:
    49
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Terve


    Itse ostin tuossa aikanaan tuon kirotun Unitedin toittimen jollain 120 eurolla ja takaisin Anttilaan meni. Mutta jos sinulla tosiaan löytyy paljon noita divx-leffoja, ja aiot oikeasti katsella niitä paljon ja olet valmis laittamaan n. 300 € soittimeen, osta KISS:in soitin. Niin minä tein. Haepa tietoa soittimesta vaikka täältä forumista ja googlettamalla. Tai kysy lisää tästä threadista.
    Suosittelen.
    Ja toimii istotekstit ym ym...
     

Jaa tämä sivu