Mitäpä mieltä olette tuollaisen ns. divx-soittimen hankkimisen järkevyydestä noin yleensä? Tuntuu olevan melkoisen paljon säätöä edessä, jos ihan tosissaan noita leffoja alkaa noilla vehkeillä katselemaan, erityisesti subien puolesta. Itse olen hankkimassa dvd-soitinta, ja mietin että olisihan se mukava jos siinä olisi tuo mpeg4 toisto, mutta itseä arveluttaa lähinnä noiden divxien ad hoc -luonne. divx ja xvid koodekithan ilmeisesti pelittävät ihan hyvin noissa mpeg4-sp vehkeissä, mutta sitten esim. äänien ja tekstityksen monimuotoisuus voi tulla ongelmaksi? Puhumattakaan mikä tulee olemaan containereiden 'trendi'. Nykyään suurin osa on aveja, mutta on tuolla hyllyssä jo aika moni ogg/ogm containerissa ja äänetkin oggina olevia leffoja, ja uusia formaatteja pukkaa kuin sieniä sateella... Noh, onneksihan noissa on mahdollisuus firmware päivityksiin.
Terve Itse ostin tuossa aikanaan tuon kirotun Unitedin toittimen jollain 120 eurolla ja takaisin Anttilaan meni. Mutta jos sinulla tosiaan löytyy paljon noita divx-leffoja, ja aiot oikeasti katsella niitä paljon ja olet valmis laittamaan n. 300 € soittimeen, osta KISS:in soitin. Niin minä tein. Haepa tietoa soittimesta vaikka täältä forumista ja googlettamalla. Tai kysy lisää tästä threadista. Suosittelen. Ja toimii istotekstit ym ym...