1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

AFK DVD-100 mp3 -äänen ongelmia

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi FinMM 05.05.2004.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. FinMM

    FinMM Member

    Liittynyt:
    14.04.2004
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla on sama ongelma AFK DVD-100 kanssa kuin mitä brum kirjoitti DVD plazan sivuille puoli vuotta sitten:
    http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?s=f8d6bd3627cd54cf46be356bcf6c455d&t=17732

    Kukaan ei ollut kuitenkaan vastannut/ratkaissut hänen ongelmaa. Laitan sen myös tänne Afterdawniin, sillä täältä on aina ennenkin vastaus löytynyt. :)

    - - - - - - - - - - - - - -
    brum 19-08-2003:

    Olen muuten erittäin tyytyväinen hiljattain hankittuun AFK:n DVD-100 -soittimeen, mutta mp3 -äänen kanssa on ongelmia.

    Kuulostaa samankaltaiselta kuin ääntä olisi rajusti kompressoitu ja/tai soitetaan väärällä kellotaajudella. Esim. bassorummun ääni on ikäänkuin vain napsuva, eikä pitkä täyteläinen ääni. Tätä ei kuitenkaan tapahdu tasaisesti vaan ääni elää koko ajan. Samalla koko bassoaluen taso vaikuttaisi olevan vaimentunut.

    Olen polttanut CD-RW:lle mp3 -tiedostoja eri bittivirroilla (128, 256), käyttäen sekä CBR:ää että VBR:ää, löytämättä näiden välillä eroa.

    Olisiko kellään tietoa löytyykö jostain joku asetus, mistä tämä voisi olla kiinni? Vai onko soittimeni vain viallinen? Vai, vielä pahempi, onko tämä kyseisen mallin perustoimintaa mp3 -tiedostoilla?

    Kiittäen,

    .brum
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu