Yritän ripata Talvisota ja Tuntematonta Sotilasta niin Smartripper kyllä rippaa ko leffat mutta ilmeisesti lopputulos on ilmeisesti jotenki korruptoitunut. DVDShrink ilmoittaa analyysivaiheessa että virheellinen muistipaikan käyttö ja homma pysähtyy siihen. Sitten kun yrittää DVD2ONElla pakata niin ohjelma aloittaa pakkauksen mutta muutaman sekunnin jälkeen heittä ohjelmasta pihalle.Apua kaivattais !!!
Voithan koittaa ripata leffan suoraan "lennosta" DvdShrinkillä. Levy asemaan -> open disk.. Yks vaihtoehto on koittaa ripata Dvd Decrypterillä.
Rippaa ne Talvisota ja Tuntematon Sotilas DVD Decrypterillä siten että valitset Tools -> Settings ja sieltä CSS -> CSS Cracking method -> None. Noin muistaakseni itse ne rippasin kovolle.
Olen kokeillut useita eri vaihtoehtoja ja huomasin että tämä "ongelma" on vaivannut täällä ennenkin. Mä saan kyllä uusimmalla DVDshrinkerillä ( 3.2.2.0) ripattua filut levylle, mutta sen jälkeen pakkaaminen ei onnistu. Samaten rippausta kun yrittää katsoa niin ääni kuuluu nopeutettuna ja kuvaa ei näy. Nyt gurut auttakaa mua tässä ongelmassa !!
DVDR(W): oletko huomannut saman kuin minä että viime päivinä ilmeisesti kaikki vastaukset pitäis kirjoittaa kahteen kertaan ja isolla jotta ne "kelpais"...??!! ;-)
Se anto ripata ne kivasti DVD Shrinkillä levylle mutta sen jälkeen homma tyssää. Kun yritän katsoa rippausta nii se on ikonimössöä ja ääni pätkii.
Siis DVD Decrypterin siirtämä matsku oli pikselimössöä vai vasta kun olit pakannut sen DVD Shrinkillä? Hmmm mikäköhän siinä sitten mättää. Itse kyllä ne kopsasin muistaakseni juuri tuolla tavalla kovolle ja sitten pakkaus ja hyvin toimi :/ Joo kyllähän noin aika usein tuppaa käymään
Nimenomaan rippauksen jälkeen pikselimössöä. Kun sitte yritin pakata DVD2ONE:lla nii se ei ala tekemään mitään. Ohjelmat on testattu että ne toimivat kyllä moitteetta. Ihme juttu !!
Hmmm entä jos asennat sellaisen softan kuin DVD43: http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/video_ohjelmat/dvd_rippaajat/dvd43.cfm Ja sen jälkeen pakkaat esim DVD2onella suoraan DVD-asemasta?
Ei natsaa ei, kokeilin DVD43:lla. Laitoin DVD2ONElla liikkeelle niin herjaa ettei voi purkaa salausta ja DVD43 herjaa: Cant´t find title key in TS#1. DVD may not be entererily decrypted. Kylläpä on tiukassa, heh
Ellen nyt ihan läpiä päähäni puhu niin kun omaa kopiotani Talvisodasta tein ei siinä mitään kopiosuojausta ollut, eli homma toimi ihan DVDShrinkillä suoraan. En kyllä nyt muista, että siirsinkö ihan vaan ne tiedostot DVD:ltä kovolle ennen tuota shrikkausta vaiko enkö?