1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Pioneer DV-350 aluekoodivapaaksi?

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi Henrik87 03.05.2004.

  1. Henrik87

    Henrik87 Member

    Liittynyt:
    03.05.2004
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    saisko sen tehtyy helpolla (esim. kaukosäätimellä) ku faija toi japanista matrix revolutions ja se näkyy ihan mustavalkosena...
     
  2.  
  3. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Siis se on varmaan NTSC, ja telkkarisi ei tue moista kuvaformaattia.
    Ilman region free:tä ei väärän regionin kiekot toistu ollenkaan.
    EDIT:TYPO
     
    Viimeksi muokattu: 03.05.2004
  4. Henrik87

    Henrik87 Member

    Liittynyt:
    03.05.2004
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    eihän se nyt telkusta voi johtua vai...
    Siis mä oon lähes varma että se on sen dvd soittimen vika. Pulmana on vaan että miten sen saa region nollaks. tolla philips dvd 737 se kävi ihan helposti parilla napinpainalluksella ja sil se matrix toimii.

    Pitäis vaa saada se sil pioneeril toimii ku toi uus philips 737 on mun huonees ja pioneer olohuonees (jossa on parempi äänentoisto) eli siellä mieluiten kattosin sen...
     
  5. FinNinja

    FinNinja Guest

    Henrik, kuten 007 mainitsi jos leffa näkyy niin alkuekoodit on silloin kohdallaan. Sattumoisin Japanin levyt ovat vielä R2 koodattuja eli samoja mitä täällä Suomessa. Ongelmana on nyt vain se, että leffa on NTSC. Koitappa soittimesta säätää kuvan ulostuloa NTSC/PAL/PAL60 tai MULTISYSTEM. Oletko kokeillut Philipsiä ollkarin telkkarissa? Onko värit oikein?
     
  6. Henrik87

    Henrik87 Member

    Liittynyt:
    03.05.2004
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    toi pioneer on sen verran vanha, ettei siinä noin vaan voi vaihtaa noita NTSC/PAL/PAL60 tai MULTISYSTEM juttuja... Mutta toisaalta se telkkukin on kai jo jotain 10v vanha et voihan sekin EHKÄ olla syypää. mut mul näytti myös kerran vcd tasan samalta (mustavalkonen, häiriöitä) ja se oli ntsc muotoa...

    Toi philips on sen verran hankalasti telkun alla että sen siirtäminen ei taida olla mahdollisuus... ;)
     

Jaa tämä sivu