1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Konvertointi VOB - AVI tai WMV

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi ElenaSt 05.01.2010.

  1. ElenaSt

    ElenaSt Member

    Liittynyt:
    05.01.2010
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kysyn apua kun pitäisi VOB formaatti saada avi tai wmv muotoon jotta kelpaisi Windows Movie Makeriin. En pysty nyt ostamaan mitään ohjelmaa. Minulla on WinAvi Video Converter mutta kun yritän sillä tulee teksti :

    WARNING
    WinAvi Video Converter detects your system missing compatible MPEG/DVD codec,
    you install it or WinAvi maybe can not convert VOB/MPG to other format correctly. You can get it from http://www.winavi.com/codec.htm

    Olen lataillut codecceja WinAvi kansioon mutta en tiedä menikö oikeaan kansioon jne. mutta EI TOIMI.

    Tai löytyykö mistään ilmaista toimivaa konvertteria?

    Tähän mennessä löytämäni ilmaisversiot konvertoivat esim. 30% videopätkästä ja kun tässä pätkässä se haluamani tavara on loppupäässä niin se jää ulkopuolelle.

    Neuvottiin myös lataamaan Avidemux-ohjelma mutta se vie voiton minusta, en osaa käyttää. Tallentaa vaan kasan käyttökelvottomia tiedostoja koneelle.
     
  2.  
  3. friis

    friis Active member

    Liittynyt:
    25.02.2004
    Viestejä:
    1,203
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Lataa Winavin sivuilta mpeg koodekki --> http://www.winavi.com/download/PowerDVD_Codec.zip
    Mene Winavin asennuskansioon, löytyy tod.näk sijainnista C:\ohjelmatiedostot\winavi
    Luo siihen kansioon (jollei jo ole), kansio nimeltään filter.
    Pura PowerDVD_Codec.zip filter kansioon.
    Nyt pitäsi toimia.
     
  4. HenkkaSan

    HenkkaSan Regular member

    Liittynyt:
    14.08.2007
    Viestejä:
    132
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Superilla pääsee. Juuri itse konvertoin vobbeja aviksi. Hyvin pelaa.
     

Jaa tämä sivu