1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

terrestiaalin kanavalistat

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi kaitzuhei 24.04.2004.

  1. kaitzuhei

    kaitzuhei Member

    Liittynyt:
    24.04.2004
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla näkyy boxin listassa mm. tv4, tv4film ja ztv ainakin näiltä kanavilta on näkynyt välillä ohjelmaakin mutta ei enään. Digitvn nettisivun listoista en ole löytänyt näitä enkä muitakaan animalplanet, discovery, mtvnordic ym. mitä näkyy boxin listalla. Eli mitä pitäis näkyä? johtuuko vain katvealueesta että välillä näkyy tai ei?
     
  2.  
  3. warre1

    warre1 Member

    Liittynyt:
    13.09.2002
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nuo ovat ruotsin kanavia jotka saattaa sopivalla säällä joissakin osissa länsirannikkoa näkyä, siksi niitä ei mainita digitv.fi sivuilla.
     
  4. kaitzuhei

    kaitzuhei Member

    Liittynyt:
    24.04.2004
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jaa no se selittää:) onko kokemuksia miten onnistuu jos kääntää antennin ruotsiin päin mitä näkyy? näkyykö mtv nordic?... Mun täytyy varmaan ostaa parempi antenni niin näkyis nuo ruottinki digikanavat. Mikä ois paras digiantenni ja vahvistin? mitä muilla on joilla näkyy nuo ruottin kanavat? itselläni on halpa logperiodinen antenni ja vanha vahvistin. Oisko triax unix 100 paras?
     
    Viimeksi muokattu: 24.04.2004
  5. warre1

    warre1 Member

    Liittynyt:
    13.09.2002
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  6. kaitzuhei

    kaitzuhei Member

    Liittynyt:
    24.04.2004
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos linkistä! välillä näkyy nuo ruotsin kanavat:) siis lisää kanavia kun laittais paremman antennin ja ruotsiinpäin, Minäkin asun myös raahessa kuten tuon viestiketjun aloittaja ja mulla tuon oulun näkyvyyden kanssa oli ongelmia kun alussa oli tarkka tuon antennin suuntauksen kanssa niin nyt näkyy vahingossa ruotsista asti eli antenni n. 90 astetta pieleen!
     

Jaa tämä sivu