1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Onko videolevyn teko ohjeita playstation pelikonsoliin?

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi timovideo 28.09.2002.

1. timovideo

timovideo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Voisko joku kertoa onko suomenkielisiä ohjeita str videolevyn tekoon olemassa joka toimisi playstation vanhassa pelikonsolissa en tarkoita vcd levyä joka näkyy kun asentaa lisälaitteen vaan str päätteistä videokuvaa jota on peleissä ja jota voi konvertoida itse avi videosta siis videolevy jossa on vain videokuva ja ääni ja joka käynnistyisi pelikonsolissa.Ulkomaisia ohjeita löytyy netistä mutta ne on minulle aloittelijana vaikeita ymmärtää ja en saa niitä toimimaan.

2.  
  3. Khauron

Khauron Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    No anna joku linkki missä noita ohjeita tai speksejä on. Aika helposti noita pystyy tekemään juuri jollain VirtualDubilla oikeilla arvoilla / spekseillä.

4. timovideo

timovideo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  5. tika87

tika87 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    heh..ei liity asiaan, mutta onpas "hassu" nimi tolla saitilla...

6. timovideo

timovideo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Lisätietoa kysymykseeni siis osaan tehdä avi:sta str päätteistä videokuvaa jossa ääni mukana mutta en osaa rakentaa siitä playstationissa toimivaa levyä, ohje on tuossa lisäämässäni netti sivussa ja muitakin löytyy mutta ovat niin sekavat, vaikeat (ja kielellä joka ei kuulunut valinnais aineisiini koulussa) jotta arvelin jos joku ois tehny itse toimivan levyn ja osaisi neuvoa rakenteen teon ja sen polttamisen.

7. Khauron

Khauron Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68

Jaa tämä sivu