Olen suunnittelemassa omaa kotiteatteri järjestelmää ja tottakai siihen kuuluu DVD-soitin mutta minulla on sellainen jo tietokoneessa joten ajattelin että jos ostaisin uuden näytönohjaimen missä olisi TV-out ja liittäisin sen televisioon, mutta sitten iski mieleeni että heikkeneeköhän kuvalaatu?
Ei välttämättä kuvanlaatu kärsi, mutta äänenlaatu kärsii väistämättä -- äärimmäisen harvat äänikortit pystyvät samaan digitaalisen ulostulon laatuun kuin stand-alone DVD-soittimet. Ja loppujen lopuksi olet suht sidottu tietokoneeseesi, jos jätät erillisen DVD-soittimen ostamatta. Ja kotiteatterihan on projekti johon rahaa menee muutamista tonneista (markoista sinne omakotitalon hinnan kieppeille
Niin....ei se 1500 nyt paljon tunnu. No on se äänikin tärkeä. taidampa vaan ostaa kunnon laitteen. Thanks!
Kun valitset DVD-soittimesi, niin tsekkaa yös, että se osaa toistaa myös VCD- ja ennenkaikkea SVCD-levyt, pyydä vaikka kaverilta koelevy lainaan, jos et satu itse SVCD-videoleyä omistamaan. Tuosta ominaisuudesta saattaa myöhemmin olla arvaamattoman paljon iloa. Ettei kävisi kuin tutulla miehellä, joka pani 6kk vanhan myllynsä vaihtoon.....
Aivan, tarkista että VCD ja SVCD pelaa sekä myös se, että SVCD:ssä toimivat SVCD-tekstitykset. Lista tuosta: http://www.vcdhelp.com/dvdlist/dvdplayers.html
Juu...tottakai sen pitäisi toistaa VCD ja SVCD:et. Sen takia itse asiassa ostankin DVD soittimen siihen kotiteatteriin, koska olen kyllästynyt katselemaan leffoja 17 tuumaiselta näytöltä. Ja on minulla itselläni VCD:eitä. Kuvittelin itse että kaikki DVD-soittimet pystyvät toistamaan Video CD:eitä. No, luulo ei ole tiedon väärti. Kiitos muistutuksesta!