Palaute

AfterDawn.com Keskustelualueet
  In English  Suomeksi  På svenska

Tiedote 3.11.2009

AfterDawn.com uudistui! Uuden ulkoasun lisäksi myös sivuston toimintaa on nopeutettu. download.fi:stä ja puhelinvertailu.com:sta tuttu ulkoasu on nyt otettu käyttöön kaikissa AfterDawn.com:n suomenkielisissä sivustoissa.

Lue lisää ja anna palautetta!

Sulje

Millainen näytönohjain

#1 15.4.2004 @ 18:29
Minulla on P3/750Mhz ja 256MB muistia. Haluaisin saada tietokoneelta kuvan televisioon. Näytönohjain (ei TV-Outtia) minulla on integroituna emolevyyn eikä emolevyllä ole vapaata AGP porttia.

Millaisia vähimmäisvaatimuksia minun täytyy asettaa PCI-väyläiselle näyttikselle jos aion katsoa divx ym. tiedostoja TV:n kautta? Entä muuttuvatko vaatimukset (Esim. muisti) jos myöhemmin innostun katselemaan myös DVD-elokuvia? En tarvitse mitään kristallinkirkasta kuvaa vaan pidän esim. nykyisten VHS-filmien kuvaa aivan tarpeeksi hyvänä.

Pelailu ei kiinnosta.
#2 15.4.2004 @ 18:34
Noi nykyiset ei hirvästi tue muuta kuin MPEG-2(DVD) kiihdytystä, joten nykivä leffa johtuu lähinnä koneen tehon puutteista.
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/alueet.asp?SubA=68&All=1
tuolta löytyy noita PCI näyttiksiä.
#3 15.4.2004 @ 19:10
Vanhoja näyttiksiä saa välillä kymmenelläkin Eurolla. Näissä ei vaan tuota muistia ole kuin jotain 4 MB. Haluaisinkin tietää tekeekö noilla ohjaimilla mitään vai ovatko ne elokuvien katseluun ihan käypiä osia jos ei ole tarkoitus pelailla?
#4 15.4.2004 @ 19:24
Jos TV out löytyy niin kyllä niiden pitäisi toimia.