1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Mikä kävisi soittimeksi ?

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi Stuge 12.04.2004.

  1. Stuge

    Stuge Member

    Liittynyt:
    16.12.2003
    Viestejä:
    39
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Olen ostamassa DVD-soitinta, mutta en tiedä minkälaista?

    Tarvitsisin soittimen, jossa olisi VCD tuki niin voisin polttaa leffoja koneeltani ja katsoa niitä sitten tekstien kanssa telkkarista.
    Sitten tarvitsisin tietää, että onko DivX/Xvid tuesta mitään hyötyä minun tapauksessa ja miten sen avulla saisin DivX leffoihin tekstit, jos katsoisin telkkarista niitä elokuvia?

    Hinta haarukka pitäisi olla alle 200€, elikkä malleja pitäisi löytyä kai ihan hyvin ?

    Kiiitos.
     
  2.  
  3. spebbo2

    spebbo2 Member

    Liittynyt:
    23.01.2004
    Viestejä:
    66
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jos elokuvasi on .avi päätteisiä, niin DivX tuesta on paljoltikin apua,
    Esim KISS-DP 1000, toistaa ainakin samalla nimellä paitsi eri päätteellä olevat leffa. jos vaikka on leffa.avi niin tekstit ovat muotoa leffa.sub tai leffa.srt
    Tuo KISS ainakin toimii hyvin, mutta hinta on vissiin viel hieman yli tuon 200€
     
  4. Aixaaja

    Aixaaja Member

    Liittynyt:
    03.12.2002
    Viestejä:
    73
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itselläni on yamada dvx-6000 ja hyvin kyseinen malli on toiminut. Tekstit divx/xvid leffoissa ovat hiukan outoa väriä ja melko pienet, mutta eipä tuo ole paljoa haitannut. Kuvan kanssa ei ole ollut ollenkaa ongelmaa ja soitin on soittanut ainakin minulla kaiken minkä olen soittimelle syöttänyt. Varmaankin uusi dvx-6600 olisi vielä parempi kun siitä löytyy uusi parempi piiri ja hintakin on alle 200 euroa. Tähän kuitenkaan taida vielä olla tekstejä, mutta ne saa päivitettyä uudella firmwarella (jonka asentaminen on yhtä helppoa kuin dvd-leffan katsominen), joka tulee pian tai on jo tullut.

    Eli lyhyesti yksi varteenotettava vaihtoehto on yamada dvx-6600
     
  5. teme565

    teme565 Active member

    Liittynyt:
    10.05.2002
    Viestejä:
    3,306
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Itse tarvitsen vielä tuota VHS-puoltakin, joten ostin sellaisen LG:n DVS7720 -DVD-videonauhuriyhdistelmän. Hinta tasan 200 euroa pienellä tinkimisellä.
    Ei toista Divxiä, kaikkea muuta kylläkin.
    Todella tyytyväinen olen ollut.
    Eikä ole mielestäni kallis DVD-soitin ja kuuden kuvapään videonauhuri.
     

Jaa tämä sivu