1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Low id emulle

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi gndel 10.04.2004.

  1. gndel

    gndel Member

    Liittynyt:
    28.04.2003
    Viestejä:
    28
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen yrittänyt etsiä vanhoja viestejä ja en löytänyt selvää ohjetta miten saan portin auki. Laitteisto on VLP 512/512 yhteys, zyxel prestige 645 WEB ADLS pääte, XP käyttis josta palomuuri pois päältä ja f-secure virus ja palomuuri ohjelmisto. Toki tavaraa tulee mutta näytössä on vain matala taso siis kait tarkottaa low ID. versio on 0.42e. Olisi mukava jos sais apuja
     
  2.  
  3. gain

    gain Active member

    Liittynyt:
    10.08.2003
    Viestejä:
    1,005
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Low Id johtuu useimmiten palvelun tarjoajasta. Jos vaikka olet NAT:n takana, niin yleensä on vaikea tehdä mitään.

    Tietysti voit eMulen asetuksista koittaa joitain toista TCP-porttia esim. 80. 80 on perinteisesti varattu Internet-liikenteelle, mutta sen portin pitäisi ainakin olla auki.

    Kannattaa myös tarkistaa, ettei mikään välityspalvelin ole päällä.

    Start--> Control Panel --> Internet Options --> sieltä Connections-välilehti --> LAN Settings ja katsoo ettei proxy-kohdassa ole ruksia. Tuo voi joskus aiheuttaa Low Id:n
     
  4. sundancer

    sundancer Guest

    Mulla on prestige HW651 purkki palomuurilla ja siinä piti palomuurin rulesit tehdä emulelle uusiks, ja toista muuria ei saa olla yhtäaikaa päällä, NATtiin vielä portit auki ja pelaa taas.
    Tossa linkki mistä löyty mulle apu:
    http://www.karhuclan.com/phpBB2/viewtopic.php?t=3542
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 12.04.2004

Jaa tämä sivu