1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Voisitteko kertoa

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi samim84 20.09.2002.

  1. samim84

    samim84 Guest

  2.  
  3. Trilogy

    Trilogy Regular member

    Liittynyt:
    05.06.2002
    Viestejä:
    288
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tyrkkää pelin ykkösromppu sisälle niin toimii.
    Jos ei siltikään toimi niin etsi No-cd peliisi.
     
  4. samim84

    samim84 Guest

    Mistä tämän no cd:n löytää??
     
  5. Jake

    Jake Active member

    Liittynyt:
    20.04.2002
    Viestejä:
    2,547
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    66
    Kaupasta..
    On nimittäin sen verran hyvä peli, että kannattaa tukea tekijöitä.
     
  6. weba

    weba Member

    Liittynyt:
    20.09.2002
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    voisin läh. jos ois toi osoite minne??
     
  7. samim84

    samim84 Guest

    Lähetä tonne -> *removedbybadwebmaster*

    Meinaatko jake.k, että se toimisi silloinkaan, vaikka olisin ostanutkin sen kaupasta??
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 21.09.2002
  8. Jake

    Jake Active member

    Liittynyt:
    20.04.2002
    Viestejä:
    2,547
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    66
    http://www.verkkokauppa.com/ 42 €:a
    Varmasti toimii, kun ostat sen.
    Itse olen hakannut sitä jo pari vko:a, pitkästä aikaa jäin "koukkuun" johonkin peliin :)
     
  9. weba

    weba Member

    Liittynyt:
    20.09.2002
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tiedoston koko (1.14Mt) ei tahdo tulla perille.
     
    Viimeksi muokattu: 20.09.2002
  10. Trilogy

    Trilogy Regular member

    Liittynyt:
    05.06.2002
    Viestejä:
    288
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hieman offtopicia mutta...

    Mulla on jotenkin pieni asennevamma kun ostin Mafian ja sit kaverit valittaa kun eivät saa warea toimimaan... Jos peli on aito, se TOIMII ilman mitään säätöä kun asentaa sen ja tyrkkää sen ykkösrompun sisään. Jos rompussa on vikaa, sen voi palauttaa ostopaikkaan.
    Jos Mafiaa waretatte, lepäätte kalojen kanssa...
     
  11. samim84

    samim84 Guest

    No eipä siitä enään mitään hyötyä olisi olutkaan =( Löysin sen jo, mutta nyt kone valitaa, että:
    "Tarvittavaa DLL-tiedostoa LS3DF.DLL ei löydy"
    Onko sinulla sitä?? Jos sinulta sattuu se löytymään, niin lähetä se minulle.


    Niin jake.k, oletko varma, että peli toimii jos sen ostaisin? Latasin edonkeyn kautta kaikki kolme cd:tä ja ei silti toimi. Kyllä luulisi, että ne samat tiedostot niistä .bin tiedostoista löytyi, kuin mitä silti Mafian aidoltakin cd:ltä löytyy. Joten oletko aivan varma, että peli toimii?? En viitsisi maksaa 40-50e tyhjästä, mikä minulla jo periaatteessa on.
     
  12. Jake

    Jake Active member

    Liittynyt:
    20.04.2002
    Viestejä:
    2,547
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    66
  13. samim84

    samim84 Guest

    Mitä tarkoitat tuolla rauta/softa on kunnossa. Koneeni tehot kuitenki pitäisi riitää. 1400MHz ja 128Mt RAM.
     
  14. Jake

    Jake Active member

    Liittynyt:
    20.04.2002
    Viestejä:
    2,547
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    66
    Eli käyttöjärjestelmäsi on kunnossa ja näytönohjain yms. jutut ei ole esteenä pelin pyörimiseen..
     
  15. samim84

    samim84 Guest

    No en usko, että on esteenä. Ainakin GTA3 pyöri täysin moitteettomasti. Voitko muuten tarkistaa löytyykö omasta mafia pelistäsi tätä kyseistä puuttuvaa tiedostoa?? Haluaisin tietää kuinka vähää vaille sen pelin toimiminen jäi kiinni =)
     
  16. Jake

    Jake Active member

    Liittynyt:
    20.04.2002
    Viestejä:
    2,547
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    66
    Ei löydy, eikä edes google:lla.
    Kirjoititkohan tiedoston nimen oikein?
     
  17. samim84

    samim84 Guest

    No kirjoitin. Aika ihme tiedosto, kun ei sitä varmaan ole olemassakaan =) Luulen, että on parempi ja helpompi, että menen ostamaan pelin kaupasta. Tiedätkö muuten saako esim. Anttilasta rahoja takaisin jos peli ei jostain syytä toimi?

    Oletko ikinä pelannut GTA3:stä?? Onko Mafia vielä sitäkin parempi. Ainakin puolet lyhyempi peli se on.
     
  18. Jake

    Jake Active member

    Liittynyt:
    20.04.2002
    Viestejä:
    2,547
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    66
    Juu, olen pelannut GTA3:sta, mutta Mafia on paljon parempi mielestäni. Siinä on hyvä juoni, ajo-ominaisuudet, tehtävät ja muutenkin hyvin toteutettu. En paljoa harrasta pelaamista enää, mutta tämä sai koukkuun minut.
    Jos avaat paketin niin, et saa rahoja enää takaisin, mutta jos GTA3:nen toimii niin, melkovarmasti toimii Mafiakin. Voisin olettaa, että toimii 99.9% varmuudella, mutta tietenkään en uskalla luvata 100%:sta toimivuutta :)
     
  19. samim84

    samim84 Guest

    OK. Taisit saada ylipuhuttua. Kai se on pakko mennä huomenna ostamaan =) Mutta taidan tästä painua nyt nukkumaan, että ei muuta kuin öitä!!
     
  20. akes

    akes Guest

    samim84 laita crack se on cd
     
  21. weba

    weba Member

    Liittynyt:
    20.09.2002
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Lähes kaikille piraattipeleille (kopio cd:lle) tehdään crack kansio, jotta peli lähtisi pyörii. no cd taas tehdään jos ei haluu pyörittä cd koneessa kun pelaa. Tällä hetkellä ei netistä löydy oikein mistään tota mafia.exe (piraattipeleille) tiedostoa jolla pelisi lähtisi pyörii. Itselläni on toi peli ja toimii kun ajan oikean (piraatti) mafia.exe tiedoston.
     

Jaa tämä sivu