Itsellä on nyt loppumassa tämä sunbelt kerion lisenssi ja päätin vaihtaa tämän jälkeen Comodoon koska tämä kuulemma on paras muuri mitä windowssiin voi saada. Kysyisin tästä muurista sitä että onko tätä helppo käyttää kun mitään ohjeita tähän ei oo muuta kuin asentamiseen? Ja mikä tuo comodon defence + varsinaisesti on? Itse oon saanu sellaisen käsityksen että se on jonkinlainen rekisterin vahtija tms. Sitten vielä että onko jotain linkkiä mistä sais ladattua Comodo internet securityn sp3:lle? Luin että comodon sivuilla oli merkitty että tämä on sp2:lle joten saako tätä mun service packiin? Kiitos jos joku osaava jaksais neuvoa.
Defence + = Ennakoiva suojaus. Juuri äsken ohjelma käännetty suomeksi, mutta ei ohjetta. Defence +, ei itsellä ole käytössä (voi valita). Aluksi ohjelma kyselee joka jutun, kun jaksaa vastailla ja "opettaa" toimii lopuksi aika sutjakkaasti. Ja tuolta foorumilta löytyy kyllä vastaus lähes joka asiaan, google kääntäjälläkin täysin ymmärettävää. Edit: Ja itsellä toimii xp prof. sp 3 ja vista ultimatessa sen enemmin katsottu mistä ladattu.