Hei! Käytän Gmail-sähköpostiohjelmaa, sillä se on vaivaton ja monipuolinen. En siis aio vaihtaa Gmailia mihinkään muuhun mikäli joku sellaista aikoi ehdottaa. Ja nyt itse asiaan. Kärsin sellaisesta ongelmasta kuin: käytän webbisivuni sähköpostiosoitteita (tyyliin nimi@vempaimia.net). Olen säätänyt asetuksista niin että vastaanotan sinne lähetetyt viestit Gmaililla. Gmail osaa ottaa ne vastaan, mutta viive on aina 20-60 minuuttia, joka häiritsee minua sillä tahdon vastata viesteihin nopeasti. Olisiko mitään tehtävissä? Mistä moinen johtuu? Käytän tietokoneellani myös Gmail-ohjelmaa joka ilmoittaa viesteistä. Toivon auttavia vastauksia!
Luultavasti viesti kiertää monen palvelimen kautta?? Tuleeko gmailista itsellesi gmailiin lähettämäsi posti ilman viivettä? Jos tämä toimii niin web-sivusi postiohjauksen vain ovat kankeita; on muuten ihan yleistä. ***esim tuolle sivulle jätetyt viestit tulevat aina viiveellä: http://koti.mbnet.fi/rttk/palautesivu.html ***
Oikeastaan tätä samaa asiaa epäilin minäkin. Onko asialle tehtävissä mitään? Kokeilin lähettää Gmail-osoitteeseeni (tyyliin@gmail.com) ja viesti tuli ilman viiveitä.