1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

registry mechanic

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi pinkki_2 25.06.2009.

  1. pinkki_2

    pinkki_2 Member

    Liittynyt:
    20.04.2009
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Latasin tämän puhdistustyökalun enkä ottanut huomioon että joudun käyttämään sitä sanakirjan kanssa.
    Huomasin sitten että rekisteröityminen vaatii jonkin tuotteen ostamista tai suoraan työkalun käytön maksamista...niin ymmärsin. En pidä kummastakaan ajatuksesta ja koetin poistaa koko ohjelman mukana tulleella työkalulla ja kun ei onnistunut, lisää-poista-työkalulla, mutta kummallakaan se ei poistu eikä selitetä miksi, edes englanniksi.
    Voisiko joku tietävämpi neuvoa mitä teen. Kysyin asiaa myös ko.ohjelman "supportista" suomeksi, mutta luultavasti en saa vastausta suomeksi ja englannin kielestä saan itse käännettynä väärin käsityksiä.
    T: ei naarata (minua)
     
  2.  
  3. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    9,087
    Kiitokset:
    1,202
    Pisteet:
    243
    Ilmeisesti se ei poistu siksi, että se on käynnissä. Voisit kokeilla näin: Paina Control+Alt+Delete, valitse välilehti Prosessit ja etsi sieltä prosessi nimeltä RegMech.exe (Google antoi tuollaisen nimen). Klikkaa prosessin nimeä (sininen palkki ilmaisee, mikä prosessi on valittu), paina Lopeta prosessi -painiketta. Älä välitä varoituksista, kun olet varkistanut, että kyseessä on juuri Registry Mechanic. Nyt sovelluksen poiston pitäisi onnistua.
     
  4. pinkki_2

    pinkki_2 Member

    Liittynyt:
    20.04.2009
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tein kuten neuvoit. Kiitos paljon, taas opin tärkeän asian joten työkalun lataus ei ollut turhaa.
    Onpa muuten outoa kuinka kauan joku prosessi voi kestää, n.5 tuntia, mutta loppui nyt.
    Hyvää lämmintä kesää ja -mieltä ja kiitos neuvoista!
     
  5. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    9,087
    Kiitokset:
    1,202
    Pisteet:
    243
    Kiva kuulla, että ongelma ratkesi. Rekisterin putsaukseen suosittelen vastaisuudessa ohjelmaa CCleaner. Tuota olen käyttänyt ongelmitta vuosikausia.
     

Jaa tämä sivu