Eli minulla on ATI Radeon 1800xt näytönohjain, niin voisiko joku ystävällinen pistää linkin josta saan siihen uusimman ajurin, ja voi neuvo sen asentamisessakin?
Äläpäs ole laiska vaan käy ihan itse se ATI:n sivuilta hakemassa, ja asennus toimii niinkuin millä tahansa muullakin ohjelmalla.
kun windows asennettiin uudestaan, niin kun vaikka rullaan tätä sivua alemmas niin tökkii koko ajan. Ni onko se syy siinä ettei oo niit ajureita näytönohjaimeen
Asentaminenhan tapahtuu siten, että tuplaklikkaat sitä tiedostoa, jonka latasit ja sitten jos et ymmärrä mitä se asennusohjelma sanoo, painat vaan seuraava(next) joka kohdassa ja lopussa painat lopeta(finish).
nojaa.. kyllähän se vaatii huomattavan suurta aivokapasiteettia että onnistuu liikuttamaan hiiren asennusohjelman päälle ja tuplaklikkaaman sitä ja varsinkin sitten sen next napin painaminen on khyl suuri haaste :S..saatta jopa joutua painamaan että hyväksyy käyttösopimuksen vai mikä onkaan................. (en ole varma..)
tämäkö auttoi? nero Itse asiaan: täältä oikeat ajurit, kyseinen näyttis ei ole tuettu vielä tietääkseni Win 7 kokoonpanoissa. Lataa -> Klikkaa -> Asenna http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx
Ei tietystikään auttanut, suht selkeät ja kaikille ei tynnyrissä kasvaneille henkilöille selkeät ohjeet laitoin ensimmäisessä postissani ps. vaikuttaa myöskin siltä että pietu ei tunnistaisi sarkasmia vaikka se hieroisi takapuoltaan hänen naamaansa.