Terve, Olen googlaamalla, logitechilta kysymällä yms. konstein yrittänyt selvittää seuraavanlaista dilemmaa. Logitechilla eivät kuukaudessa ole kerenneet vastata joten yritetään täältä. Minulla on kotona pöytäkoneessa Logitechin Wave Desktop näppäimistö+hiiri yhdistelmä. Hiiri rupeaa olemaan "tiensä päässä" ja uudeksi hiireksi olen ajatellut Logitechin MX Revolutionia Kysymys kuuluukin, saako tuon uuden hiiren "synkattua" vanhaan vastaanottimeen, vai tarvitseeko koneeseen törkätä kiinni myös uuden hiiren mukana tuleva vastaanotin? Kiitoksia etukäteen.
Ei onnistu, Wave toimii käsittääkseni RF-vastaanottimella ja tuo Revolution Bluetooth-yhteydellä (Vanhat Revolutionit olivat myös RF:llä mutta siltikään tuo ei onnistu) Mutta toki plussana tuo Bluetooth-vastaanotin toimii mainiosti myös muiden laitteiden kanssa, esim kännykän voit helposti liittää tietokoneeseen kyseisellä yhteydellä/vastaanottimella. Tiedän tämän koska itsellä HTPC:ssä Logitech S510-näppis/kaukosäädin omalla vastaanottimella ja hiirenä MX Revolution tuolla vanhalla RF-vastaanottimella.