Hain viestejä ja löisinkin mutta en sitä mitä tarvitsen. Latasin GPUToolin ja olisin nyt kellottamassa,mutta en tiedä miten toimia,kellotanko ensin GPU:n,memoryn vai shaderit. Oon myös ladannut rivatunerin mutta en pääse kellotussivulle,onkohan kiinni siitä ettei löydä mun nvidia driveria,taitaa olla uusin tai toisiks uusin.
Tälläset oon laittanut nyt 550/830/1273 Lämmöt kun Test for stability on menossa GPU Temperature 91 GPU Temperature 88 PCB Temperature 72 Onko ihan hyvät? Vertailun vuoksi nyt kun ainostaan internet auki GPU Temperature 67 GPU Temperature 61 PCB Temperature 56 Ekaa kertaa kun kellotan,en tiedä noista lämmöistä oikeen mitään.
Core pitäs mennä yli 600, muistit yli 900 ja shaderit vähintää 1400. On kyl liian korkeet lämmöt, ei kannattais mennä yli 70 C.
Alkuperäis kelloilla lämmöt tossa testissä. GPU Temperature 88 GPU Temperature 83 PCB Temperature 70 Lämmöt vai ei mielellään yli 70,ei mulla pelaamisen kanssa kyllä mitää pahempaa ongelmaa ole ollut vaikka kaikkee on tullut pelattua,pari vuotta vanha kone. Kannattaako mun nyt sitte kellottaa ollenkaa,uskaltaako? viel tost koneesta millä pelaan,e6750 ja sonata3 arkku,pitäskö lämmöt olla tällä kokoonpanolla alemmat.