1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Netgear CG834WG + uTorrent= Hell on earth

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Teslon 24.06.2009.

  1. Teslon

    Teslon Member

    Liittynyt:
    24.06.2009
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkäs, ongelma olisi seuraava: uTorrent lataukset tulevat järkyttävän hitaasti, vaikka kaikki muut kaistaa käyttävät ohjelmat olisivat suljettuna. Olen myös yrittänyt laittaa modeemin siltaavaan tilaan, jonka seurauksena koko netti meni nurin. Ongelmaan tarvitsen ratkaisun melkein kädestä pitäen selitettynä, sillä olen aivan käsi tämän portforwardoimisen kanssa.

    Kiitos etukäteen. (tai takajalkaan, päätä itse)
     
  2.  
  3. Nikoza

    Nikoza Member

    Liittynyt:
    16.12.2007
    Viestejä:
    34
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itselläni on sama modeemi.. täytyy myöntää, että huonoin modeemi, joka minulla on ollut.
    Kun pidän uTorrenttia päällä, niin en pääse selaamaan nettiä, koska netti on niin hidas (vaikka se ei veisi ihmeemmin kaistaakaan).
    En pysty yhdistämään langattomaan verkkoon (testattu kahdella eri langattomalla vastaanottimella).
    Pätkii + välillä todella hidas (8/2mb netti).
    Mese kaatuilee ja en välillä saa viestejäkään.

    Joo sori, ei auttanut sinun ongelmaasi, mutta et ole ainoa jolla on ongelmia tuon modeemin kanssa : ).
    Niin ja avasin portit uTorrentista.

    Voin kyllä tässä neuvoa, että miten portit avataan uTorrenttiin.
    1. Avaa uTorrent ja mene ominaisuudet (preferences) välilehdelle ja avaa kolmas vaihtoehto (verkkovelho).

    2. Alhaalla lukee portti, joka sinun pitää avata (voit itse päättää sen) ja siinä vieressä on nappi, jota painamalla selviää, että onko portti avattu oikein "Testaa onko portti ohjattu oikein"

    3. Mene komentoriviin (käynnistä valikossa apuohjelmat --> komentorivi tai vistassa tuohon käynnistä valikon hakuun kirjoita cmd)

    4. Kirjoita siihen mustaan ruutuun: ipconfig/all
    IPv4 osoitteen alta näet oletuskäytävän (itselläni on
    192.168.0.11).

    5. Kopioi se selaimesi osoitekenttään ja se kysyy nimeä ja salasanaa,
    jotka ovat oletuksena admin ja password

    6. Pääset modeemin hallintapaneeliin ja sieltä mene portforwardiin (Advanced otsikon alapuolella)

    7. Kirjoita Name kohtaan vaikka uTorrent ja porteiksi ne jotka uTorrentin asetuksissa näkyi (Protocol = Both).
    [​IMG]

    Local IP Addressin näet sieltä samasta komentorivin paikasta, josta katsoit tuon Oletuskäytävänkin (IpV4-osoite......192.168.0.10 <-- ei välttämättä sama kuin sinulla) ja laitat sen päätteen tuohon Local IP Address kohtaan. Lopuksi paina "Add" nappia.

    8. Voit vielä tarkistaa, että onko portti avattu oikein uTorrentin verkkovelhosta napista "Testaa onko portti ohjattu oikein" .
     
    Viimeksi muokattu: 25.06.2009
  4. Teslon

    Teslon Member

    Liittynyt:
    24.06.2009
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nikoza: kiitos aivan hel**tisti, et tiedäkkään kuinka paljon tuon modeemin kanssa on saanut taistella (tai ehkä tiedät sittenkin...).

    KIITOS!
     

Jaa tämä sivu