Kuten otsikko sanoo, olen ostamassa pelihiirtä. Hinta saisi olla max. 60€ ja hiiren pitäisi sopia hyvin käteen, käden kokoa jos tarttee tietää nii kysykää. Itse olen ajatellut ostaa steelseries ikari-hiiren, mielipiteitä ja uusia ehdotuksia otetaan oletetusti vastaan.
Logitech MX518 sopii käteen kuin käteen, kaikku herkut paitsi painot Sopii käteen kuin käteen. Itsellä toisessa koneessa Cyper Snipa Stinger. Sekin loistava hiiri.
Juu mx518 varma valinta. Toi cyber snipa stinger vaan on halpis-hiiri, ja ylihinnoiteltu. MSI:llä ja OCZ:lla on sama hiiri eri kuorissa.
Razer Lachesis tai Razer Deathadder. Lachesista en ole itse testannut, mutta ulkomuoto hyvin samanlainen, sopii ainakin käteen ja specsien perusteella parempi valinta. EDIT: Tässä aika hyvä kuva, kun tuolla laitevertailussa on vain deathadderin kuva: http://www.pulju.net/shop/product_details.php?p=410 (huom. hivenen kalliimpi tuolla)
No g9 tai cyber snipa ei oo vaihtoehtoja koska ne ei oikeastaan sovi käteen. Painoja ei myöskään lasketa plussaksi koska ne on lähinnä ylimääräistä scheiseä. DeathAdder on ihan hyvä hiiri, tullu kokeiltua, mut mx518 tuntu vähän epämukavalta.