Eli olen hommaamassa uutta kännykkää, jossa saisi olla kosketusnäyttö, ja tuon kännykän tulisi olla Soneralla myytävänä(mamma betalar). Nyt kysymys onkin että mikä niistä olisi se "paras" hinnalla ei sinäänsä ole väliä koska en tosiaan itse joudu maksamaan . Näissä kännyissä Soneralla on kosketusnäyttö: Nokia 5800 ja N97, Apple iPhone,ja Sony Ericsson Xperia Kännykkää käyttäisin mm. musiikin kuunteluun, netin selaukseen, kalenterina,herätyskellona,mahdollisesti navigaattorina, kuvaamiseen, ja paljon muitakin hienouksia käyttäisin mikäli nyt sellaisia käteen saisi noihan nyt on jo nykyään melkeen standardeja. Kännykässä tulisi olla myös WLAN, sillä ei raskis maksaa soneralle kun joka puolella melkeen jotain WLAN-spotteja löytyy. Ei muuta kuin ehdotusta tulemaan, ja voitte myös kertoa että millä osaalueella mikäkin on paras.
Jos parasta ja tehokkainta haet niin kannattais varmaan ottaa tuo Nokia N97. Mutta jos haet sitä ulkonäköä niin sitten kannattaa odottaa hetken aikaa, että UUSI Apple iPhone 3G S tulee myyntiin. Oliko se nyt 5.7. tai jotain sinne päin. Itse ottaisin Nokia N97.
Joo kyllä itsekkin kallistuisin N97 puhelimeen. Gps löytyy kompasseineen. Uutuutena käyttäjän itsensä muokattavissa oleva aloitusnäkymä(se taustakuva hommeli) Kamera on 5Mpix. Ja mun mielestä kaikista paras ulkoasu noista sun vaihtoehdoista. Tykkään itse tuosta koko puhelimen ulkoasusta. Luin jostain, että puhelimen paneeli olisi naarmunestopinnoitettua lasia?!?!? No joka tapauksessa kaunis.
Eipä se ulkonäkö mikään tärkeä ominaisuus ole, mutta en kyllä kuitenkaan rumaakaan hommaa, ja eihän ehdokkaista omaan silmään mikään ruma olekkaan. Kyllä olen alkanut juuri tuohon N97 päin jo kallistumaan. Tässä ainakin joitain syitä: +qwerty-näppis +muokattava aloitus näkymä +32gt-tilaa(ja mahdollista viellä laajentaakkin !) +nätin näköinen +kamera(luulis ainakin olevan hyvä) +iso näyttö
Joo 32GB oma massamuisti ja sitten laajennettavissa ainakin 16 GB kortilla. Että kyllä sinne muutaman leffan jo saa mahtumaan. Muilla valmistajilla ei taida ollakkaan näin isoa muistiyhdistelmää saatavilla. Kyllä se 5Mpix kamera on ihan hyvä, itselläni on N85 jossa on 5Mpix. Sillä räpsin kuvia väh. 150 kuukaudessa. Saa ihan hyviä kuvia. Mutta olethan varmasti kuullut sen, että kun valo loppuu niin loppuu hyvät kuvatkin? Se on joka kännykässä.
Juu kyllähän tuon tiedän, ja kuviahan en tuolla ottaisikaan kuin päivisin. Kunnon kamera mukaan jos noita kuvia enemmän haluan räpsiä ei nuo kännyköitte kamerat kuitenkaan viellä niin hyviä ole.
Kaippa siinä suomi versiossa on... EDIT: Eipä muuten olekaan... K:n ja L:n alla ä ja ö. Paska homma. http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=38121
Kyllä joo syö hieman käyttö mukavuutta kun osan kirjaimista joutuu kirjoittamaan noin..,mutta ei voi mitään :/