Kumpi olisi parempi Razer Lachesis hiirelle kun pelaan aika korkealla sensitivyllä? Razer Goliathus Omega Speed Razer Goliathus Omega Control Neuvokaa jos osaatte
En kyllä tiedä kuinka suuria eroja nuilla speed ja control painoksilla on, mutta itse ostin vasta razerin destructorin ja tässä ainakin on taatusti tarpeeksi luistoa kunnon vatkaukseenkin. "Destruction demands precision" tjsp. ainakin mainostetaan, tiedä sitten onko tämä control mallia vastaava vai jotain ihan muuta siltä väliltä.. (kova muovipinta voi olla vähän liukkaampi) Lähtisin itse ostamaan tuon control editionin kun en halua nopeusennätyksiä rikkoa, jos esim. counter strikeä tai vastaavaa pelailet niin tarkkuus on valttia, CS varsinkin on low-senssi peli.
Voishan ton Destructorin ostaa, pelaan itse cs:ssää ja wowia. Ja joskus jotain muitakin pelejä. Ainoa mikä vähän syö tosse Destructorissa on hinta :S. Mutta koko tos on suoraan sanottunu juuri sopiva. vanhan koko on 240x210 eli aikaste pieni. Ja muutenkin tosi huono -__-.
http://www.radioduo.net/product_info.php?products_id=1719 ittelläni on tollanen ollu jo vuosien ajan ja loistava on ollut! oon testannu kavereitten pelihiirimattoja eivätkä ole sen parempia. tällä halpa hinta ja kaupan päällisiksi saa 4 usb liitäntää ja hienot valoefektit!
en jaksanu uutta ketjua aloittaa joten. paras hiirimatto mahku halvalla logitechin mx1100 hiirelle? pelaan suht nopeella. muovipinta vai semmonen pehmee?
Oma g5 liukui tosi nopeesti ja sulavasti fortumin (energiayhtiö) mainos-hiirimatolla, aivan loistava, liukas pinta!
Ite käytän "pöydänalustaa", jossa on muovi päällä. Hiirimatosta tulee vaan niin 90-luku mielee. No joku extreme gamer vois tarvita mattoa.