taitaa kone käyttää integroitua näytönohjainta ja ati catalyst control centerissä näytti olevan toinen näyttis poissa käytöstä(disabled). mitenhän sen saisi käyttöön? kokeilin eilen laitehallinnasta ottaa integroidun pois päältä, kävi niin että pimeni näyttö. mitenhän pitäisi toimia? ei enää uskalla mennä sorkkimaa ku ei oo oikeen tietoo mitä pitäisi tehdä. jos joku osais neuvoo, hankalia nää vehkeet
mitenhän sinne biosiin pääsee? mulla pysyy näyttö ihan pimeenä siihen windowsiin kirjautumiseen asti ni ei tiedä millä napilla sinne menis. jos sinne pääsis ni uskaltaako sen integroidun ottaa käytöstä pois ettei käy samanlailla kuin laitehallinnasta poistamalla? jos ois pikkasen tarkempia ohjeita ni ois hyvä, en oo mikää vanha tekijä näissä jutuissa
acer aspire amd phenom 9950 quad-core 8 gigan keskusmuisti ati radeon hd 3850 1Gt windows vista home premium 64bit alkaa usko mennä, kumma kyllä ku ei nää alussa mitää. oon kokeillu nuo napit läpi millä pitäs päästä sinne biosiin mut eipä oo vielä onnannu
Mun Acer-läppärissä BIOS:iin pääsee painamalla F2. Yritä rämpyttää sitä heti kun laitat koneen päälle. EDIT: En usko että siellä olisi toinen näyttis, kun on kannettava kyseessä.