Joo eli olis tämmönen kiva pulma: Norman Security Suite heitteli täs pari järjestelmäfilua karanteeniin: Eli tällä hetkellä karanteenissa: server.exe W32/Agent.LARK A0188034.exe W32/Agent.MRCJ A0189844.exe W32/Obfuscated.N!genr mplayer2.exe W32/Obfuscated.N!genr Eli... Mä en saa noita pois karanteenistakaan eikä mulla ole SP3 levyä, jolta noi palauttaa ja en uskalla konettakaan sammuttaa (paitsi lepotilaan ofc). EDIT: Minä olen kyllä aivan toivoton, teen tänne aina about 2 tunnin yrittämisen jälkee topicin ja totean viiden minsan päästä ratkaisun. Palautin sitten koneen, mplayer2.exe on jokin Media Playerin osa ja kun en sitä koskaan käytä niin olkoon siellä karanteenissa, mihin IE, Media player ja Norman itse kuuluisivatkin.
Uskon että karanteenin joutuivat koska ovat saastuneet. Jos mahdollista iske puhtaalta pöydältä uusi windows asennus niin ei tarvitse virus/muita ongelmia ruveta selvittelemään.
Se toinen Obfusti puhdistu järjestelmän palautukses ja luulen, että toi mplayer2.exe korjaantuu sillä, että vedän media playerin tarvittaessa uusiksi.