1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Anyseen asennus ongelmia. ;(

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi 19Mario93 12.06.2009.

  1. 19Mario93

    19Mario93 Member

    Liittynyt:
    14.10.2007
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ostin tälläisen anysee combo plussan ja jostakin luin että ei ole pakko käyttää asennus levyä vaan käyttää http://www.anysee.fi/downloads.php tuolta saatavaa viimeisintä ohjelmisto päivitystä eli tuo anysee-E30Series(2.0.6).zip latasin ja asensin tuon tiedoston ja sitten laitoin anyseen piuhan kiinni minun acer aspire 7730G koneeseen. Noh nyt tulee virheilmoitus VIRHE: Tarkista kodekit ja USB-liitännän toimivuus.
    VIRHEKOODI: -331 (Tarkista USB-ajuri ja käynnistä ohjelma uudelleen.) Eli mitä teen nyt? Itse en ole kova tietokone nero ja ei huvittaisi heittää tätä anyseetä roskiin sen takia että en saa sitä toimimaan. Voisiko joku neuvoa minua vielä tämän illan aikana? Tietenkin käy huominenkin. :|
     
  2.  
  3. 19Mario93

    19Mario93 Member

    Liittynyt:
    14.10.2007
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sain ohjelman toimimaan kun laitoin usb johdon neljänteen reikään. :D Joten nyt threadin saisi poistaa, mutta en tiedä mistä. Anteeksi väärä hälytys.
     

Jaa tämä sivu