Kyselisin näyttiksestä tulevaan pakettiini, eli koneen osat ovat tuossa ja nyt mietin että pidänkö tuon näyttiksen joka listassa on (gtx295) vai ostanko sen tilalle kaksi PALIT GTX 260 SP216 PCIE 896M DDR3 tuommosta. Olisiko kaksi tommosta tehokkaampi kuin yksi gtx295 ja jos on, niin kuinka paljon. koska kaksi gtx 260 tulisi halvemmaksi kuin yksi gtx 295.
SLi ei toimi kaikissa peleissä parhaiten. Itse ottaisin GTX295:n, yhden kortin ratkaisut ovat varmimpia. Lisäksi GTX295 on tehokkaampi, koska piirit ovat paremmin yhteydessä toisiinsa kuin GTX260 SLi:ssä.
joo itse onlen luekunt näistä ja tuohon samaan olen päätynyt, että pidän sen 295:sen... kiitoksia tuosta vastauksesta. (aika vähän on kyllä tähän postiiin vastattu, lieneekö se ettö poppoo ei tiedä miten homma menee )
No itse en ole vähään aikaa afterdawnissa käynyt lukemassa, joten siitä johtuu itselläni tämä. GTX295:ssa on - GTX260:stä poiketen - 240 stream -prosessoria/GPU (GTX260:ssä joko 192 tai 216), tästä johtuu, että GTX295 on yleisesti ottaen tehokkaampi, kuin GTX260 SLI. Toinen, mikä vaikuttaa, on GTX295:n siltaus - se todellakin on parempi, kuin normaali SLI -siltaus.