ÄÄNET EI TOIMI ! AUTTAKAA JOKU KIITOS!! =/ (jatkoa koska ensimäisen sulkeutui)

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi v4lzu 10.06.2009.

1. v4lzu

v4lzu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    eli siis itse olin juuri rippileirillä ja sen aikana kun olin siellä niin minulle tämä kone tänne tuotiin ja joitan ohjelmia siihen asennettiin (viruksen torjunta jne) eli en kauheasti tiedä mitä tälle koneelle on tehty ja mistä ladattu ohejelmia(kysyin kaiken kun saisin kiinni vaan hänet). Ja yritin sitä sieltä ohjauspaneelista mutta kun avaan ohjauspaneelin niin vaihdon siihen laajempaan näkymään(tarkoitatko perinteiseen näkymään?? koska mistään ei kyllä löytynyt minkään nköisiä +:a) nii esim ei kyllä löytynyt mitään laitehallintaa ja ääni ja äänilaitteet ovat eripaikassa kun peliohjaimet (mulla oli sitten sen windows XP) osaisiko joku vielä HIUKAN selventää? oon kyllä aivan hukassa ja eka sivu on tässä: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/777194

kiits.

2.  
  3. IST

IST Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Laitehallinta löytyy: Käynnistä -> Ohjauspaneeli (se perinteinen näkymä)-> Järjestelmä -> Laitteisto -> Laitehallinta

4. nurmoosta

nurmoosta Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ohjauspaneeli>laitteisto>laitehallinta>rimpsu erilaisia laitteita, joiden edessä + merkki; alimpana ääni,video ja peliohjaimet. Siellä pitäisi olla, kun + merkistä laajentaa näkymää, myös tuo realtek.

Ja jos et osaa niin käytä kaverilla joka osaa...

5. BforeDusk

BforeDusk Senior member

Kiitokset:
    7
    Pisteet:
    118
    'Oma tietokone' (ja tähän ei käy mahdollisesti Työpöydälle tehty pikakuvake, jossa nuoli vas. alakulma)
    klikkaat hiiren 2. napilla (yleensä oikea) ja valitset Ominaisuudet > Laitteisto-välilehti > [Laitehallinta] painike.
    Jos jotenkin toi Järjestelmä on Ohjauspaneelista kadonnut, tai et saa sitä näkyviin.

Jaa tämä sivu